اسکین تراویس اسکات در فورتنایت

}

فوریه 16, 2021

travis scott fortnite

اسکین تراویس اسکات در فورتنایت چیست؟

اسکین تراویس اسکات در فورتنایت یک شخصیت است  که دقیقاً شبیه رپری به همین نام است. در آوریل سال گذشته و اولین بار در Fortnite Chapter 2 Season 2 به بازی اضافه شد. اسکات در آن زمان آهنگ جدید خود را به با عنوان ” other-world experience ” برای بازیکنان به نمایش گذاشت. رویداد نجومی اسکات با بیش از 12 میلیون نفر که برای دیدن نیم نگاهی به رپر آمریکایی وارد سیستم شده بودند، چندین رکورد را شکست. از طرف مقابل، همچنین معیارهایی را برای کنسرت های دیجیتال آینده تعیین کرد.

 تراویس اسکات

بازیکنان نه تنها شاهد یک فصل کامل با موضوع مارول بودند، بلکه آنها در کنسرت,بازی تراویس اسکات که چندین رکورد بازدید را شکست، تجربه کردند. کنسرت تراویس اسکات، یکی از محبوب ترین رویدادهای Fortnite در همه زمان ها، چیزی بود که باعث شد رپر در بازی زنده شود و بازیکنان به مکان هایی که قبلاً هرگز ندیده بودند سفر کنند. همزمان با کنسرت، بازیکنان همچنین فرصتی برای بدست آوردن اسکین مخصوص تراویس اسکات داشتند، اما اگر اولین بار آن را از دست دادید، باید منتظر بمانید تا دوباره به فروشگاه باز گردد.

travis scott fortnite

آیا اسکین تراویس اسکات در فورتنایت هنوز موجود است؟

با این حال، اسکین تراویس اسکات در حال حاضر در بازی موجود نیست. همچنین مشخص نیست که آیا دوباره موردی اضافه خواهد شد یا خیر. خوشبختانه، Fortnite به طور منظم با هنرمندان موسیقی، امتیازات فیلم و موارد دیگر ارتباط برقرار می کند  بنابراین همیشه محتواهای جدید و هیجان انگیزی برای خرید وجود دارد.

چه زمانی اسکین تراویس اسکات در فورتنایت برمی گردد؟

 Epic Games بازگشت اسکین تراویس اسکات را به Fortnite رسما تایید نکرده است. در ابتدا بازیکنان برای به دست آوردن موارد مربوط به رویدادها باید چالش های بازی را انجام می دادند. اما خود اسکین برداشته شده است.با این حال، Fortnite leaker HypeX ادعا کرده است که ممکن است اسکین برگردد. آنها در یک توییت نوشته بودند اسکین تراویس اسکات در فورتنایت  ممکن است  در 10 فوریه برگردد زیرا در بعضی جاها روز تراویس اسکات محسوب می شد. با این حال طرفداران این بازی باید صبور باشند و امیدوار باشند که  صحبتهای راویان درست باشد و اسکین تراویس اسکات به Fortnite برگردد.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11 اگر روی لینک ایمیل در ویندوز 11 کلیک کنید. و کلاینت ایمیل اشتباهی ظاهر شود. می توانید به راحتی برنامه ایمیل پیش فرض را تغییر دهید. تنها چیزی که لازم است یک سفر سریع به تنظیمات ویندوز است. در این مقاله نحوه تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز 10 به  همراه کد تخفیف padralearning