اضافه شدن ویژگی جدید پیش بینی متن به مایکروسافت ورد

}

فوریه 22, 2021

Predictive Text Feature Coming to Microsoft Word in March

اضافه شدن ویژگی جدید پیش بینی متن  به مایکروسافت ورد از ماه مارس

ویژگی پیش بینی متن (text prediction) قرار است ماه آینده به مایکروسافت ورد اضافه شود.

TechRadar می گوید : ویژگی «Word for Windows: Text Predictions» در حال توسعه است. و ماه مارس 2021 منتشر می‌شود.

ردموند اولین بار از ویژگی پیش‌بینی متن در ماه سپتامبر رونمایی کرد. کاربرانی که به طور آزمایشی و محدود شده به نسخه بتا و برنامه ورد و همین‌طور ورد365  روی وب دسترسی داشتند. این ویژگی را استفاده کردند. همین‌طور، کاربران آمریکای شمالی که به طور محدود به Outlook.com و اوت‌لوک روی وب دسترسی پیدا کردند. از وجود چنین ویژگی خبر دادند.

مایکروسافت در آن زمان گفت: “ایده این است که به کاربران کمک کند با پیش‌بینی کلمات، سریع‌تر و دقیق‌تر متن‌های خود را بنویسند. و بهره‌وری بیشتری داشته باشند.”

نحوه استفاده از ویژگی پیش بینی متن (text prediction)

وقتی ویژگی فعال شد.می توانید در هر سند ورد تایپ کنید تا پیش بینی های خاکستری رنگ را ببینید. برای پذیرش پیش بینی، کلید Tab را فشار دهید. یا برای رد کردن آن کلید Escape را فشار دهید. با گذشت زمان، مایکروسافت ورد با سبک نوشتاری شما سازگار می شود. و آن را یاد می گیرد. که این موضوع به کاهش غلط های املایی و دستوری کمک می کند و برای شما صرفه جویی در زمان را به ارمغان می آورد. اگر به نظرتان این ویژگی آزار دهنده است می توانید آن را غیر فعال کنید.

مایکروسافت نمی‌خواهد تایپ‌های شما را ردیابی کند. بلکه ویژگی پیش‌بینی متن با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی سعی در ارائه پیشنهاداتی براساس متن تایپ شده در سند ورد یا ایمیل دارد. مایکروسافت تاکید دارد که متن‌های تایپ شده شما هرگز در جایی و توسط شخص دیگری ذخیره نمی‌شوند.

Predictive Text Feature Coming to Microsoft Word in March

گوگل هم سرویس مشابهی را برای پاسخ هوشمند و نوشتن هوشمند در جیمیل و گوگل داکس ارائه می دهد.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آفیس نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات آفیس از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

مقالات مرتبط

محاسبه میانگین در اکسل

محاسبه میانگین در اکسل

محاسبه میانگین با تابع Average در اکسل محاسبه میانگین در موارد مختلف،کاربردی و مفید است.محاسبه میانگین در اکسل با تابع...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات آفیس با 20 درصد تخفیف با کد تخفیف padralearning