افزودن اکانت در ویندوز 10

}

دسامبر 27, 2020

افزودن اکانت در ویندوز 10

برای استفاده از ویندوز به یک حساب کاربری نیاز دارید  و اگر رایانه خود را با افراد دیگر به اشتراک می گذارید،هر شخص باید حساب خود را داشته باشد و حساب خود را ،با تنظیمات خاص خود سفارشی سازی کند.همچنین حساب های کاربری به کنترل پوشه ها و فایل هایی که هر شخص استفاده میکند کمک میکند.

در ویندوز 10 ،میتوانید از طریق افزودن حساب کاربری کودک یا بزرگسال به اعضای خانواده اجازه ی دسترسی و استفاده از رایانه را بدهید.اکانت های اعضای خانواده از اکانت Microsoft خود استفاده میکنند.میتوانند بعنوان administrator باشند.

در ویندوز 10،همچنین میتوانید به افرادی که اعضای خانواده شما نیستند هم اجازه دهید تا با افزودن حساب شخصی(حساب کاربری افلاین) یا حساب Microsoft از رایانه شما استفاده کنند.میتوانند بعنوان administrator باشند.

در این بخش آموزش افزودن حساب کاربری در ویندوز 10 را مشاهده خواهید کرد.

توجه شود که شما باید بعنوان administrator وارد شوید تا بتوانید حساب کاربری اضافه کنید.

نحوه ساخت حساب کاربری لوکال در ویندوز10

1-وارد بخش تنظیمات شده و روی آیکون Accounts کلیک کنید.

افزودن اکانت

2-در قسمت سمت چپ روی گزینه Family & other users کلیک کنید و برای افزودن حساب،در قسمت سمت راست روی گزینه + Add someone else to this PC کلیک کنید.

افزودن اکانت

3-بعد از کلیک روی گزینه و مشاهده حساب مایکروسافت، روی گزینه I Don’t Have This Person’s Sign-In Information در پایین پنجره کلیک کنید.

افزودن اکانت

4-برروی لینک Add a user without a Microsoft account کلیک کنید .

افزودن اکانت

5-سپس از شما درخواست می شود که نام و رمزعبوری را برای حساب لوکال انتخاب کنید.

همچنین می توانید سوالات امنیتی و پاسخ آنها را برای مواقعی که رمزعبور خود را فراموش کرده اید انتخاب کنید.

افزودن اکانت

6-پس از کلیک روی  Next شما به صفحه حساب ها انتقال داده می شوید. اکنون مشاهده می کنید که حساب جدید به لیست اضافه شده است. برای اولین بار کسی که وارد این حساب جدید بشود، ویندوز پوشه های کاربردی را ایجاد می کند و همه چیز را تنظیم می کند.

شما می توانید اکانت لوکال را به اکانت ادمین یا اکانت میهمان تغییر دهید.

افزودن اکانت مایکروسافت در ویندوز

1-وارد بخش تنظیمات شده و روی آیکون Accounts کلیک کنید.

افزودن اکانت

2-در قسمت سمت چپ روی گزینه Family & other users کلیک کنید و برای افزودن حساب،در قسمت سمت راست روی گزینه + Add someone else to this PC کلیک کنید.

افزودن اکانت

3-آدرس ایمیل یا تلفن اکانت مایکروسافتی که میخواهید اضافه کنید را وارد نمایید،و سپس Next را بزنید.

افزودن اکانت

4-گزینه Finish را بزنید.

افزودن اکانت

5-اکانت Microsoft به لیست اکانت ها اضافه شد. برای اولین بار کسی که وارد این حساب جدید بشود، ویندوز پوشه های کاربردی را ایجاد می کند و همه چیز را تنظیم می کند.

6-هنگامی که تمام شد می توانید صفحه تنظیمات را ببندید.

جدیدترین مقالات

10 نرم افزار برتر سال 2021

10 نرم افزار برتر سال 2021

10 نرم افزار برتر اندروید و ios آیا شما هم به دنبال نرم افزار برتر سیستم عامل Android و ios هستید؟با خواندن این مقاله...

read more
ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مقالات مرتبط

نسخه ی پیش نمایش مایکروسافت وایت برد (Microsoft Whiteboard) برای اندروید

نسخه ی پیش نمایش مایکروسافت وایت برد (Microsoft Whiteboard) برای اندروید

نسخه ی پیش نمایش مایکروسافت وایت برد (Microsoft Whiteboard) برای اندروید منتشر شد مایکروسافت وایت برد (Microsoft Whiteboard) به شما اجازه می دهد تا از طریق cloud در یک صفحه وایت برد مجازی مشترک با دیگران تعامل داشته باشید.این صفحه وایت برد مجازی با لمس و قلم کار می...

ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز(Microsoft teams)

ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز(Microsoft teams)

مایکروسافت ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز(Microsoft teams) را معرفی کرد وبینارهای تعاملی مایکروسافت تیمز طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی،از جلسات کوچک گرفته تا وبینارهای بزرگ مجازی را پشتیبانی می کند.در حال حاضر شما می توانید به کمک مایکروسافت تیمز (Microsoft teams)...

قابلیت جدید امکان تبدیل اسناد ورد به پاورپوینت

قابلیت جدید امکان تبدیل اسناد ورد به پاورپوینت

تبدیل اسناد ورد به ارائه پاورپوینت اگر ساعت ها وقت خود را صرف ساخت ارائه های  پاورپوینت می کنید.این ویژگی جدید مایکروسافت ورد می تواند برایتان بسیار مفید باشد. ویژگی جدید آفیس365 به زودی به کاربران این امکان را می دهد که اسناد ورد را به اسلایدهای  پاور پوینت تبدیل...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning