حذف فلش پلیر در آپدیت KB4577586 ویندوز10

}

فوریه 18, 2021

Microsoft starts removing Flash Player via Windows Update

مایکروسافت با ارائه به روزرسانی KB4577586 ویندوز10 فلش پلیر را حذف می کند.

ادوب اخیراً پشتیبانی از افزونه فلش پلیر را متوقف کرده است. این شرکت گفت که شروع به مسدود کردن محتوای موجود در آن خواهد کرد. اکنون ویندوز در حال به روزرسانی برای حذف ادوب فلش پلیرنصب شده روی سیستم عامل برای همیشه است.

همانطور که توسط ویندوز جدید گزارش شده است، مایکروسافت در حال به روزرسانی دستگاه های ویندوز10 است که در نسخه 20H2، 2004 و قدیمی تر اجرا می شوند.

آپدیت KB4577586 ویندوز 10

با رویکرد مرحله ای، طی چند هفته آینده به روزرسانی  KB4577586برای کاربران مختلف در فواصل زمانی انجام می شود. پس از نصب به روزرسانی، به صورت دستی یا خودکار، کاربران ویندوز10 دیگر نمی توانند برنامه را بازیابی کنند. مگر اینکه از قبل نسخه پشتیبان تهیه کرده باشند و از طریق آن این کار را انجام دهند.

با این حال، طبق اسناد پشتیبانی به روزرسانی ,حذف فلش پلیر فقط در نسخه هایی صورت می گیرد که به طور خودکار توسط ویندوز نصب شده است.

مایکروسافت توضیح داد: اگر Adobe Flash Player را به صورت دستی از منبع دیگری نصب کرده باشید. منجر به حذف فلش پلیر نخواهد شد.

Microsoft starts removing Flash Player via Windows Update

کدام مرورگرها فلش را پشتیبانی نمیکنند؟

محبوب ترین مرورگر جهان، Google Chrome، از سال 2019 به طور پیش فرض فلش را مسدود کرد.
Mozilla Firefox از نسخه 85 از فلش پشتیبانی نمی کند. در حقیقت، امکان استفاده از پلاگین Adobe Flash به طور پیش فرض در Firefox 69 غیرفعال شده بود.اما گزینه ای برای فعال کردن فلش برای وب سایت های خاص وجود داشت. همچنین، Adobe Flash تنها افزونه NPAPI بود که Firefox تا آن زمان پشتیبانی می کرد.

آیا آپدیت اختیاری است؟

آپدیت KB4577586 ویندوز سال گذشته سعی در حذف فلش پلیر داشت .و در آن زمان اختیاری بود. با این حال، همان به روزرسانی اکنون به صورت خودکار در ویندوز اجرا می شود .که توسط تعدادی از کاربران گزارش شده است.بنابراین حذف فلش پلیرخواه ناخواه اتفاق می افتد.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning