مسدود کردن پیام ها و کامنت های نامناسب در اینستاگرام

}

آگوست 02, 2021

چطور دایرکت ها و کامنت های نامناسب را مسدود کنیم؟

 

محیط اینستاگرام ما باید یک فضای امن باشد تا بتوانیم بدون ترس از سوء استفاده به فعالیت بپردازیم.اگر می خواهید اینستاگرام خود را امن نگه دارید ابزارهایی برای تنظیم این موارد وجود دارد.که با آن می توانید کامنت های نامناسب و نژاد پرستانه و … را مسدود کنید.حتی شما می توانید کامنت های افرادی که آنها را فالو نکرده اید هم مسدود کنید.

 

دایرکت های افرادی که نمیشناسید را خاموش کنید

  • برای تغییرات تنظیمات پیام رسانی،به قسمت تنظیمات (Settings ) بروید.سپس Privacy و Messages بروید.
  • ابتدا Your followers on Instagram را انتخاب کنید.سپس don’t receive requests را بزنید.
  • سپس روی گزینه ی others on Instagram کلیک کنید.و don’t receive را انتخاب کنید.تا مطمئن شوید افرادی که نمیشناسید،نمی توانند به شما پیام دهند.
your instagram followers

فیلتر کردن پیام و کامنت های نامناسب

در ماه آوریل،اینستاگرام قابلیت جدیدی را ارائه کرد تا کاربران بتوانند پیام های توهین آمیز را فیلتر کنند.

برای فعال کردن فیلترها می تواید به بخشی از تنظیمات Privacy به نام Hidden Words بروید.

hidden words on instagram

در اینجا قسمتی را تحت عنوان manage custom word list مشاهده می کنید.شما می توانید ایموجی،کلمات،یا عباراتی که بنظرتان توهین آمیز هستند را اضافه کنید.با اینکار از نمایش پیام های توهین آمیز در دایرکت شما جلوگیری می شود.

مطمئن شوید که گزینه ی hide comments و hide message requests را فعال کرده باشید.

بلاک کردن اکانت ها و حساب های مرتبط

اگر توسط شخص خاصی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید میتوانید حسابش را مسدود کنید.همچنین حساب های جدید آن شخص هم مسدود خواهند شد.بنابراین وقتی می خواهید شخصی را بلاک کنید می توانید تمام حساب های او را مسدود کنید.

خاموش کردن و یا محدود کردن کامنت ها

اگر حجم کامنت ها زیاد است و نمی توانید آن را مدیریت کنید،می توانید موقتا کامنت ها را غیرفعال کنید.

در قسمت تنظیمات Privacy،گزینه ی  Comments را انتخاب کنید.سپس allow comments from را بزنید.در این قسمت چهار گزینه مشاهده می کنید.یکی اینکه کامنت هایی افرادی که شما follow کرده اید و آنها هم شما را follow کرده اید ببینید.یکی کامنت افرادی که فقط شما آنها را follow کرده اید.مورد بعدی کامنت افرادی که آنها شما را follow کرده اند.و مورد آخر هم کامنت همه ی افراد .

Turn off commenting

اگر فقط میخواهید کامنت های یک پست خاص را غیرفعال کنید روی سه نقطه ی کنار کلیک کنید.سپس گزینه ی Turn off commenting را انتخاب کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام اینستاگرام ابزارهای ویژه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا و حساب‌های تجاری دارد. که به آن‌ها اجازه می‌دهد مطالب را راحت‌تر منتشر کنند و مخاطبان خود را کنترل کنند. شاید دیده باشید که برخی از اکانت های اینستاگرام می توانند در استوری های...