نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

}

ژانویه 11, 2022

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم.

راه های بروزرسانی مایکروسافت تیمز

در ویندوز و مک، برنامه Teams به طور خودکار آپدیت می شود . بنابراین نیازی به انجام کاری ندارید. با این حال، اگر مشکل دارید یا می‌خواهید مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید، می‌توانید به‌طور دستی برنامه را مجبور کنید ‌آپدیت ها را بررسی کند، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد.

اگر از لینوکس استفاده می کنید، برنامه شما به طور خودکار آپدیت نمی شود. برای دانلود و نصب نسخه های جدیدتر Teams باید از مدیریت بسته خود استفاده کنید.

در دستگاه های تلفن همراه مانند iPhone، iPad و Android، می توانید از فروشگاه برنامه مربوطه برای آپدیت برنامه در تلفن خود استفاده کنید.

مایکروسافت تیمز را در ویندوز و مک به روز کنید

برای بررسی آپدیت در Teams در ویندوز 10 یا مک، از روش زیر استفاده کنید. همانطور که در زیر توضیح داده شده است، فرآیند Windows 11 در اپلیکیشن Teams کمی متفاوت است.

ابتدا برنامه Teams را در رایانه خود باز کنید. در بالای رابط برنامه، در کنار تصویر نمایه خود، روی سه نقطه کلیک کنید.

How to Update Microsoft Teams
در منوی باز شده، روی Check for Updates کلیک کنید.
How to Update Microsoft Teams
تیمز پیامی را نشان می‌دهند که می‌گوید We Will Check and Install Any Updates While You Continue to Work که این بدان معناست که می‌توانید در زمانی که بروزرسانی‌ها در پس‌زمینه بررسی می‌شوند، به استفاده از Teams ادامه دهید.
How to Update Microsoft Teams
اگر از ویندوز11 استفاده می کنید، ابتدا برنامه داخلی Teams را باز کنید. در گوشه سمت راست بالای برنامه، روی سه نقطه کلیک کنید.
How to Update Microsoft Teams
در منوی سه نقطه، روی Settings کلیک کنید.
How to Update Microsoft Teams
در صفحه Settings، در گوشه سمت چپ پایین، روی About Teams کلیک کنید.
How to Update Microsoft Teams
تیمز بروزرسانی‌های موجود را بررسی می‌کنند. در بخش About Teams در سمت راست، زیر Version، مشاهده خواهید کرد که آیا آپدیتی در دسترس هست یا خیر.
How to Update Microsoft Teams
اگر آپدیتی موجود بود .روی Update Now کلیک کنید تا آپدیت برنامه آغاز شود.

و به این ترتیب تیمز را روی دسکتاپ خود بروز نگه می دارید. اگر از Zoom نیز استفاده می کنید، می توانید برنامه Zoom را به روشی مشابه آپدیت کنید.

مایکروسافت تیمز را در اندروید آپدیت کنید

برای بروزرسانی برنامه Teams در تلفن اندرویدی خود، از فروشگاه رسمی Google Play استفاده کنید.

برای شروع، Play Store را در گوشی خود باز کنید. روی کادر جستجو در فروشگاه ضربه بزنید، Microsoft Teamsرا تایپ کنید و Enter را بزنید.

How to Update Microsoft Teams
در نتایج جستجو، Microsoft Teams را انتخاب کنید.
How to Update Microsoft Teams
در صفحه برنامه تیمز، روی Update ضربه بزنید تا برنامه به آخرین نسخه بروزرسانی شود. اگر این دکمه را نمی بینید، برنامه شما قبلاً به روز شده است.
How to Update Microsoft Teams

مایکروسافت تیمز را در آیفون و آیپد بروز کنید

اگر از iPhone یا iPad استفاده می‌کنید، از App Store Apple برای نصب بروزرسانی‌ها برای Teams استفاده کنید.

برای انجام این کار، ابتدا App Store را در گوشی خود باز کنید. در پایین فروشگاه، روی برگه Updates ضربه بزنید.

How to Update Microsoft Teams
در صفحه  Microsoft Teams را پیدا کنید. و روی Update در کنار آن ضربه بزنید. اگر Teams را در این صفحه نمی‌بینید، برنامه شما از قبل آپدیت است.
How to Update Microsoft Teams
اگر روی دکمه Update ضربه زدید، منتظر بمانید تا فروشگاه App بروزرسانی برنامه را به پایان برساند. سپس، آخرین نسخه  Teams را روی گوشی خود اجرا خواهید کرد.

و به این ترتیب Teams را بدون اشکال نگه می دارید. و با ویژگی های جدید در دستگاه های مختلف خود بارگیری می کنید.

منبع مقاله : How To Geek

نظرات

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11 اگر روی لینک ایمیل در ویندوز 11 کلیک کنید. و کلاینت ایمیل اشتباهی ظاهر شود. می توانید به راحتی برنامه ایمیل پیش فرض را تغییر دهید. تنها چیزی که لازم است یک سفر سریع به تنظیمات ویندوز است. در این مقاله نحوه تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز...