نسخه اندروید کلاب هاوس منتشر شد

}

می 15, 2021

سرانجام نسخه اندروید کلاب هاوس منتشر شد

با اینکه مدت زیادی گذشته است اما سرنجام نسخه اندروید کلاب هاوس  منتشر شد.

طبق گفته های کلاب هاوس:

“اکنون ما خوشحالیم که نسخه اندروید کلاب هاوس بتا را به اشتراک می گذاریم.ما این کار را به تدریج و با ایالات متحده شروع می کنیم.و به دنبال آن برای کشورهای انگلیسی زبان و سپس سایر نقاط جهان ارائه می دهیم.برنامه ی ما در هفته های آینده این است که به رفع مشکلات و نواقص برنامه بپردازیم.همچنین در تلاش برای افزودن ویژگی هایی مانند قابلیت پرداخت و ساخت کلاب هستیم.

در ابتدا نسخه اندروید کلاب هاوس دارای محدودیت های قابل توجهی است.از جمله عدم توانایی در ایجاد کلاب ها،و گزینه ی برای دنبال کردن موضوع ها.همچنین این موضوع که هیچ گزینه ای برای بروزرسانی نام کاربری شما در برنامه وجود ندارد.

عدم وجود نسخه اندروید کلاب هاوس می تواند یکی از موانع پیشرفت آن شود.چرا که پلتفرم های بزرگی مانند توییتر،فیسبوک و اینستاگرام و … قابلیت های چت صوتی مانند کلاب هاوس را اضافه می کنند.و این می تواند یکی از دلایلی باشد که سرعت جذب کاربران اندروید را به کلاب هاوس کمتر کند.مثلا اگر در شبکه های مجازی تلفن همراه شما اتاق های چت صوتی وجود داشته باشد آیا به کلاب هاوس نیازی دارید؟

ممکن است تنوع زیاد شبکه های اجتماعی با چت صوتی زیاد باشد و جذابیت کلاب هاوس را کمتر کند.طبق آمار Sensor Tower تعداد دانلود کلاب هاوس در اسفند 72% کاهش داشته است.در صورتی که در بهمن ماه به حداکثر 9.6 میلیون بار دانلود رسید.

همچنین می توانید روند نزولی دانلود را طبق آمار روزانه در تصویر زیر مشاهده کنید:

Daily ranking

کلاب هاوس با کاهش دانلود در ماه‌های اخیر مواجه شده، بنابراین عرضه نسخه اندرویدی آن می‌تواند چنین موضوعی را جبران کند و تعداد کاربرانش را افزایش دهد. البته مورد دیگری هم از رشد بیشتر این اپ جلوگیری می‌کند که آن، نیاز به دعوتنامه برای پیوستن به این شبکه اجتماعی است. چنین موضوعی برای نسخه بتای کلاب هاوس برای سیستم عامل موبایل گوگل هم به چشم می‌خورد. با این حال چنین سیستمی فعلا ادامه پیدا می‌کند.

کلاب هاوس می‌گوید کاربران همچنان برای دسترسی به این شبکه‌ اجتماعی باید دعوت‌نامه داشته باشند و این یعنی کلاب هاوس فعلا به‌صورت عمومی به‌روی همه باز نشده است. به‌گفته‌ کلاب هاوس، این رویکرد تلاشی است تا رشد اپلیکیشن به اندازه باشد. در تابستان پیش رو، کلاب هاوس قرار است میزبان میلیون‌ها نفر کاربر iOS دیگر شود که در فهرست انتظار هستند. 

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام اینستاگرام ابزارهای ویژه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا و حساب‌های تجاری دارد. که به آن‌ها اجازه می‌دهد مطالب را راحت‌تر منتشر کنند و مخاطبان خود را کنترل کنند. شاید دیده باشید که برخی از اکانت های اینستاگرام می توانند در استوری های...