کلاب هاوس از تولیدکنندگان محتوا حمایت میکند
کلاب هاوس قصد دارد از تولیدکنندههای محتوا در این پلتفرم حمایت کند و یک سری ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار بدهد.این برنامه Clubhouse Creator نام دارد که قصد دارد سازندگان مختلف را تحت تاثیر قرار دهد و بتوانند با مخاطبین خود،مارک ها و برندهای مختلف ارتباط برقرار کنند و از همه مهمتر از محصولات خود کسب درآمد کنند.
برنامه ی Clubhouse Creator در ابتدا 20 تولیدکننده را می پذیرد و داوطلبان می توانند تا تاریخ 31 مارچ / 11 فروردین اقدام کنند.
کلاب هاوس قصد دارد تا اولین سالگرد تاسیس خود را در 17 مارس / 27 اسفند جشن بگیرد و سال خوبی را پشت سر گذاشته است.موفقیت این برنامه گفتگوی صوتی در Silicon Valley VC باعث شد که شرکت های بزرگی مانند فیسبوک و توییتر به فکر راه اندازی این سرویس بیفتند.مثلا توییتر قابلیت Spaces را اواخر سال گذشته معرفی کرد و همچنین انتظار می رود که برنامه ی فیسبوک هم در آینده رونمایی شود.
همچنین دیویسون خاطر نشان شده است که کلاب هاوس قصد دارد تور جهانی خود را آغاز کند و جلسه ی بعدی خود را در ایتالیا برگزار می کند.
همچنین مشخص است که یک سری ویژگی هایی که کاربران به دنبال آن بوده اند مانند اشتراک لینک و فیلتر زبان به زودی به این برنامه اضافه می شود.
همچنین کلاب هاوس به لیست مخاطبین تلفن همراه دسترسی نخواهد داشت و کاربران می توانند با استفاده از شماره تماس دیگران،آن ها را به طور مستقیم به شبکه اجتماعی دعوت کنند.
دیویسون گفت کاربران می توانند برای حذف مخاطبینی که قبلا در برنامه ذخیره شده اند با این شرکت تماس بگیرند. البته بهزودی ابزاری در اختیار کاربران قرار میگیرد که میتوانند لیست مخاطبهای کاربران را از کلابهاوس حذف کند.
در حال حاضر پلتفرم کلاب هاوس برای کاربران ios در دسترس است و نسخه ی اندروید آن منشتر نشده است.ارزش این شبکه ی اجتماعی به یک میلیارد دلار رسید.
برای ثبت نام در این طرح به این لینک مراجعه کنید.
0 Comments