ضبط صفحه نمایش ویندوز با پاورپوینت

}

فوریه 22, 2021

ضبط صفحه نمایش ویندوز10 با پاورپوینت

پاورپوینت دارای قابلیت های بسیار زیادی است و یکی از این قابلیت ها توانایی ضبط صفحه نمایش و صدا است،شما می توانید به راحتی با پاورپوینت از صفحه نمایش خود فیلم برداری کنید و آن را در فایل پاورپوینت قرار دهید.برای ضبط صدا و گوش دادن به آن به میکروفون،کارت صدا و بلندگو نیاز دارید.

ضبط صفحه نمایش ویندوز و جاگذاری آن در پاورپوینت

1- صفحه ی جدیدی را در پاورپوینت باز کنید(صفحه ای که می خواهید فیلم خود را در آن قرار دهید).

2- وارد تب Insert شده و Screen recording را انتخاب کنید.

Screen recording

3- در پنجره ی کنترل گزینه ی Select Area را انتخاب کنید و یا کلیدهای ترکیبی Windows Key + Shift + A را بزنید،و یا اگر قصد دارید که تمام صفحه ی نمایش را ضبط کنید کلیدهای Windows Key + Shift + F را بزنید.

Select Area

کوچکترین سایزی که برای ضبط فیلم می توانید استفاده کنید 64*64 پیکسل است.

پس از انتخاب گزینه ی بالا،مکان نما بر روی صفحه ظاهر می شود که با ضربه زدن و کشیدن برروی صفحه می توانید محدوده ی ضبط فیلم را انتخاب کنید.اگر قبلا با پاورپوینت قسمتی از صفحه را ضبط کرده اید همان ابعاد برای شما ظاهر می شود.

توجه:پاورپوینت به طور خورکار نشانگر موس و صدا را ضبط می کند، می توانید از کلیدهای ترکیبی Windows key + Shift + U برای غیرفعال کردن صدا و Windows key + Shift + O برای غیرفعال کردن نشانگر موس استفاده کنید.

4- برای شروع ضبط گزینه ی Record را انتخاب کنید و یا کلیدهای ترکیبی Windows key + Shift + R را بزنید.

5- برای کنترل مراحل ضبط:

-برای متوقف کردن موقت فرایند ضبط گزینه ی Pause و یا کلیدهای Windows key + Shift + R را بزنید.

-برای ادامه دادن به فرایند ضبط گزینه ی Record و یا کلیدهای Windows key + Shift + R را بزنید.

-برای قطع کردن فرایند ضبط گزینه ی Stop و یا کلیدهای Windows key + Shift + Q را بزنید.

Dock control

6-برای ذخیره کردن ارائه ی خود به قسمت File رفته و گزینه ی save را بزنید.

توجه:اگر قصد دارید که ویدیو ضبط شده را به عنوان یک فایل جدا ذخیره کنید بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه ی save media as را بزنید.

نحوه ی برش ویدیو

– برای برش ویدیو گزینه ی Trim را بزنید.

Trim

– با استفاده از غلتک های سبز و قرمز محدوده های برش را مشخص کنید و سپس ok را بزنید.

Trim video

جدیدترین مقالات

ویژگی های جدید ویندوز11

ویژگی های جدید ویندوز11

ویژگی های جدید ویندوز11 ویندوز11 شامل مجموعه ای از تغییرات و ویژگی های جدید است.همین باعث شده که آن را از ویندوز10...

read more
ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آفیس نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات آفیس از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

مقالات مرتبط

ویژگی های جدید ویندوز11

ویژگی های جدید ویندوز11

ویژگی های جدید ویندوز11 ویندوز11 شامل مجموعه ای از تغییرات و ویژگی های جدید است.همین باعث شده که آن را از ویندوز10...

معرفی ویندوز11 برای بیزینس

معرفی ویندوز11 برای بیزینس

معرفی ویندوز11 برای بیزینس ویندوز11 ویندوزی قدرتمند برای کارکنان , سازگار با آی تی , امن برای همه.ویندوز11 برای کارهای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات آفیس به  همراه کد تخفیف padralearning