آپدیت جدید وان درایو برای بازیابی پرونده ها

}

فوریه 14, 2021

Microsoft OneDrive gets small upgrade to prevent you from losing track of your files

OneDrive برای جلوگیری از  ,از دست رفتن پرونده ها به روزرسانی جدیدی انجام می دهد.

پرونده های پاک شده در OneDrive را می توان از سطل بازیافت بازیابی کرد.

با توجه به شرایط اپیدمی کرونا که  سراسر جهان درگیر آن هستند. تعداد کارمندان زیادی در خانه از  سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Microsoft OneDrive  استفاده می کنند. و OneDrive به ابزاری اساسی و موثر در تولید تبدیل شده است.

با استفاده از وان درایو به جای حافظه محلی، یک تیم می تواند به همه پرونده ها و اسناد مورد نیاز در یک مکان دسترسی داشته باشد. با این حال، چه اتفاقی می افتد که به طور تصادفی یک پرونده را حذف کنید؟

Microsoft OneDrive gets small upgrade to prevent you from losing track of your files

ویژگی جدید مایکروسافت

مایکروسافت در به روزرسانی مایکروسافت365 خود نشان داد که در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است. که هنگام پاک کردن پرونده ها از OneDrive، پیامی را نمایش می دهد. با این ویژگی مایکروسافت امیدوار است که در اواخر ماه جاری کاربران را از شر از دست دادن پرونده هایشان خلاص کند.

بازیابی پرونده های وان درایو  

هنگامی که این ویژگی راه اندازی شود. زمانی که کاربر برای اولین بار یک پرونده یا حتی چندین پرونده را حذف می کند. پیامی به او نشان داده می شود. دلیل این امر این است که مانند ویندوز10، پرونده های وان درایو در واقع حذف نمی شوند. بلکه در عوض به سطل بازیافت منتقل می شوند.
به همان روشی که می توانید فایل های حذف شده را از سطل بازیافت در ویندوز برای بازیابی آنها خارج کنید. می توانید بازیابی پرونده های وان درایو را انجام دهید .و این روش می تواند برای کسانی که با استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری مایکروسافت با دیگران همکاری می کنند بسیار مفید باشد.

ارسال پیام ادامه خواهد داشت تا هر بار که کاربر پرونده ای را در OneDrive حذف می کند.اطمینان حاصل شود که همه از این واقعیت برخوردار هستند که OneDrive سطل بازیافت دارد. با این حال، اگر نمی خواهید این پیام ها را ببینید، می توانید کادر را علامت بزنید. و  Administrator می توانند با استفاده از تنظیمات group policy، این اعلان را خاموش کنند.
حرکت به سمت استفاده از فضای ابری نحوه کار ما با پرونده ها را تغییر داده است .اما خوشبختانه OneDrive از همان منطق ویندوز استفاده می کند. تا کاربران بتوانند بدون نیاز به تغییر گردش کار، حجم کار خود را به فضای ابری منتقل کنند.

نظرات

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...