ارائه آپدیت H121 ویندوز10

}

فوریه 21, 2021

Windows 10 21H1 coming soon

ارائه آپدیت H121 ویندوز10

در اوایل این هفته، مایکروسافت رسماً از آپدیت H121 ویندوز10 خبر داد .و از نیمه اول سال جاری عرضه آن برای مصرف کنندگان آغاز می شود. مانند به روزرسانی اکتبر 2020 (H220)، این به روزرسانی جدید همچنین با حداقل ویژگی ها، بهبودهای کلی و رفع اشکال همراه است.

آپدیت H121 ویندوز10 اساساً مبتنی بر نسخه 2004 و نسخه 20H2 است. و از طریق پکیج فعال سازی ارائه می شود. این آپدیت یک تغییر اساسی در سیستم عامل ایجاد نمی کند. اما گزارش ها حاکی از آن است که ویژگی های جدید و بهبود رابط کاربری در اواخر امسال به عنوان بخشی از به روزرسانی با عنوان ‘Sun Valley‘ معرفی می شوند.

آپدیت H121 ویندوز10 ازهم اکنون برای علاقه مندان در حالت آزمایشی در شاخه بتا برنامه Windows Insider در دسترس است.

Windows 10 21H1

ویژگی های آپدیت H121 ویندوز10

  • پشتیبانی از چند دوربین Windows Hello

مایکروسافت در حال معرفی ویژگی جدیدی برای Windows Hello Face است .که به کاربران این امکان را می دهد تنظیمات چند دوربین را برای تشخیص بیومتریک  پیکربندی کنند.

تغییرات دوربین به این معناست که زمانی که شما یک دوربین داخلی و خارجی در سیستم خود دارید .می توانید دوربین خارجی را به عنوان تنظیمات پیش فرض windows hello تنظیم کنید.

  • بهبود عملکرد Windows Defender Application Guard

در این نسخه، Windows Defender Application Guard بهبود یافته است.که شامل بهبود زمان باز شدن اسناد برای نرم افزار ضد ویروس داخلی مایکروسافت و بهبود عملکرد برای سمت مدیریت و پیکربندی ویندوز است.

  • بهبود عملکرد و سرعت Windows Policy Instrumentation (WMI) Group Policy Service (GPSVC)

این تغییرات برای پشتیبانی از سناریوهای کار از راه دور طراحی شده اند. تا پشتیبانی کار از راه دور را بهبود بخشد.

چگونه می توان به روزرسانی را آزمایش کرد؟

آپدیت H121 ویندوز10 در حال حاضر در  windows insider در دسترس است.بنابراین ساده ترین و مطمئن ترین راه برای بارگیری و نصب به روزرسانی ، عضویت در برنامه Windows Insider و ثبت نام در    Preview channel  است.

اگر عضو برنامه Windows Insider هستید (از وب سایت مایکروسافت به آن بپیوندید)، مراحل زیر را دنبال کنید.

1-منوی استارت را باز کنید.

2- Settings را باز کنید.

3- به Update & Security بروید .سپس به  Windows Insider Program بروید.

4- Get started را بزنید.

5- حساب Microsoft خود را وارد کنید. (ایمیل باید ایمیلی باشد که قبلاً برای ثبت نام در برنامه Insider استفاده کرده اید).

6- با انتخاب Just fixes, apps, and drivers می توانید وارد Preview channel شوید. این گزینه فقط به عنوان Release Preview شناخته می شود.

آپدیت H121 ویندوز10 بسیار سریع نصب می شود.دقیقاً مانند به روزرسانی های ماهانه برای ویندوز. مایکروسافت امروز آزمایش این به روزرسانی را با آزمایش کنندگان بتا آغاز کرده است .و قصد دارد “بعداً در نیمه اول سال جاری” آن را در دسترس همه کاربران ویندوز 10 قرار دهد.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning