اضافه شدن Paste as plain text به تاریخچه کلیپ بورد در ویندوز10

}

فوریه 20, 2021

Windows 10 Insider build 21318 adds “Paste as plain text” option to Clibpoard History

 اضافه شدن قابلیت Paste as plain text به تاریخچه کلیپ بورد در ویندوز10

تاریخچه کلیپ بورد ویندوز 10 اکنون به شما این امکان را می دهد که از قابلیت  paste as plain text استفاده کنید.

مایکروسافت در  حال تولید ویندوز 10 ساخت 21318 برای Insiders در کانال Dev است. این به روزرسانی فقط شامل یک ویژگی جدید است.اما کپی کردن و جایگذاری را در ویندوز 10 راحت تر می کند. پس از این به روزرسانی، شما می توانید محتوا را از تاریخچه کلیپ بورد خود به عنوان متن ساده جای گذاری کنید.

با شروع ساخت ویندوز10 Insider Preview Build 21318، کاربران مشاهده می کنند که گزینه جدیدی به رابط کاربری اضافه شده  است.که به آنها این امکان را می دهد که تمام قالب بندی ها را از موارد تاریخچه کلیپ بورد حذف کنند.

نحوه استفاده از این قابلیت

مدیر ارشد برنامه Brandon LeBlanc توضیح داد:

“به سادگی تاریخچه کلیپ بورد را باز کنید (WIN+ V) .و روی دکمه next کنار هر ورودی متنی در تاریخچه کلیپ بورد خود کلیک کنید . اکنون گزینه paste as plain text را در کنار پین و Delete مشاهده خواهید کرد.”

هنگامی که از این عملکرد در تاریخچه کلیپ بورد استفاده می کنید. محتوای متن کلیپ بورد را بدون قالب بندی اصلی (قلم، رنگ، اندازه و غیره) جای گذاری می کند.و به شما اجازه می دهد با قالب بندی سند مقصد آن را مطابقت دهید .

Windows 10 Insider build 21318 adds “Paste as plain text” option to Clibpoard History

نکته : اگرچه می توان از کلیدهای میانبر  CTRL+ SHIFT+ V برای حذف همه قالب بندی ها هنگام جایگذاری محتوای متنی که به کلیپ بورد ارسال شده است، استفاده کرد.اما این  روش با موارد تاریخچه کلیپ بورد کار نمی کند.

در حالی که این ویژگی جدید فقط در آغاز به زیرمجموعه کوچکی از Dev Channel Insiders برای کمک به مایکروسافت برای قابلیت اطمینان و عملکرد استفاده می شود. بعداً مایکروسافت آن را به تمام کاربران Dev Channel توزیع می کند.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning