بررسی بخش Play فیفا آلتیمیت

}

جولای 29, 2020

با آموزش بخش PLAY فیفا آلتیمیت تیم همراه شما دوستان عزیز هستیم . هدف ما حرفه ای شدن شما می باشد .

این آموزش صفر تا صد این بخش را بیان می کند و با توجه به آن می توان از سردرگمی این بخش رهایی پیدا کنید.

یکی از بهترین قسمت ها و سرگرم کننده ترین بخش فیفا آلتیمیت تیم می باشد .

در این بخش شما می توانید در مسابقات Squad Battle و Friendlies و قسمت Single Draft شرکت کنید . پیشنهاد می کنیم ویدئو زیر را حتما مشاهده کنید.

بخش Play فیفا آلتیمیت

بخش Squad Battle

این قسمت به بخش آفلاین آلتیمیت معروف است . البته نه اینکه نیاز به اینترنت نداشته باشد ، در واقع به دلیل اینکه رقیب شما به صورت تصادفی و آنلاین انتخاب نمی شود و کلیه رقیبان این بخش هوش مصنوعی فیفا و حریفان از پیش تعیین شده می باشد . در این قسمت بازی شما میتوانید 45 بازی را به صورت امتیازی و نا محدود بازی بدون امتیاز انجام دهید.

کارایی امتیاز در این بخش تعیین رتبه شما می باشد که با توجه به آن می توانید جوایزی دریافت کنید . البته امتیاز هر بازی به نکاتی وابسته هست و همه ی مسابقات امتیاز یکسانی ندارند.

امتیاز هر بازی به تعداد گل زده ، گل نخوردن ، اسکیل و درجه سختی که انتخاب می کنید ، بستگی دارد .

جمع نهایی امتیاز شما در هرهفته رتبه ی شما را مشخص می کند. این مسابقات هر هفته از بامداد دوشنبه آغاز می شود و بامداد دوشنبه هفته بعد پایان می یابد . پس از پایان یافتن مسابقات آن هفته ، جایزه ی متناسب با رتبه ی شما در همان زمان به شما اهدا می شود .

بخش Friendlies

این بخش یکی از جذاب ترین قسمت های فیفا آلتیمیت می باشد که شامل 3 حالت زیر می باشد :

1. آفلاین

2. آنلاین

3. بازی با دوستان

بخش بازی با دوستان

شما می توانید در این بخش با دوستان خود به رقابت بپردازید . کافیست وارد این بخش شوید و لیست دوستان خود را مشاهده کنید . دوستان آنلاین شما به شکل آدمک  آبی نشان داده می شود.

بخش آنلاین 

جذاب ترین بخش این قسمت همین قسمت آنلاین می باشد . شما می توانید در این بخش از حالت ها و مود های مختلف فیفا با حریفان آنلاین که به صورت تصادفی انتخاب می شود ، به رقابت بپردازید .

حالت های این بخش شامل قسمت های زیر می باشد .

1. Classic

در این حالت به صورت آنلاین به رقابت با حریفان خود می پردازید  . کلیه قوانین و مقررات دنیای واقعی در این قسمت رعایت می شود . 

2.King Of The Hill

در این حالت بازی ، در هر لحظه از بازی محوطه هایی به شکل مستطییل در زمین بازی ایجاد می شود که با قرار گرفتن در آن و نگهداری توپ در این قسمت به شما امتیاز داده می شود .

امتیازها از عدد 1 تا 3 می باشد که آن بستگی به مدت حفظ توپ شما در این منطقه دارد وحتما باید قبل از به ثمر رساندن گل یکی از امتیاز های این منطقه را کسب کنید .

به عنوان مثال شما امتیاز 3 را در این منطقه می گیرید و بعد گلی را به ثمر می رسانید . این گل برای شما3 گل محاسبه می شود و در نتیجه اعمال می شود . باقی قوانین این بخش مانند حالت کلاسیک می باشد .

3.Mystery Ball

در این حالت از بازی ، توپ بازی حالت های مختلف با امتیاز مختلف به خود می گیرد .

این حالت ها شامل سرعت ، شوت ،پاس ، دریبل و یا همه ی این موارد می باشد . در این هنگام بازیکن صاحب توپ بسته به حالت توپ ، آن ویژگی را دارا می شود .

به عنوان مثال شما بازیکنی با سرعت 70 در تیمتان دارید و در این هنگام توپ حالت سرعت به خود گرفته است .

اگر این بازیکن صاحب توپ شود کلیه سرعت های این بازیکن به بالاترین حد ممکن می رسد . بقیه قوانین این حالت مشابه حالت کلاسیک می باشد .

4. Swaps

در این حالت از بازی ، قبل از شروع مسابقه ، 3 بازیکن از تیم شما به تیم حریف به شکل تصادفی تعویض می شود . در این مود بازی امکان انجام تعویض وجود ندارد .

زدن گل با بازیکن تعویض شده با تیم حریف امتیازی دو برابری خواهد داشت .

به عنوان مثال مهاجم شما با تیم حریف تعویض شده است . اگر شما با بازیکنی که از تیم حریف به تیم شما آمده است ، گلی به ثمر برسانید ، در این حالت 2 گل محسوب می شود .

5.Max Chemisrty

یکی از مهم ترین نکات در بازی فیفا آلتیمیت ، چم بین بازیکنان می باشد . چم بین بازیکنان می تواند بین 3 حالت سبز ، قرمز و نارنجی باشد . چم به هماهنگی بین بازیکنان بستگی دارد و عددی بین 1 تا 10 دارد و بهترین حالت آن 10 می باشد .

چم به این عوامل بستگی دارد : 1. ملیت 2. باشگاه و 3. لیگ . اگر دو بازیکن در 2 عدد از این شرایط یکسان باشد رنگ سبز و اگر در یکی از موارد یکسان باشد نارنجی می باشد . 

در این حالت بازی کلیه چم بین بازیکنان شما به حالت حداکثر و سبز در میاد و می توانید با حداکثر توانایی تیم خود با حریف خود روبرو شوید .

6.Headers &Volleys

در این حالت از بازی ، تنها گلهایی محاسبه می شود که از طریق سر زدن یا شوت های والی ( آن دسته از شوت هایی که توپ رو هوا را به صورت تک ضرب و بدون برخورد به زمین به سمت دروازه حریف زده می شود ) به ثمر برسد . بقیه قوانین این حالت با حالت کلاسیک یکسان می باشد .

7. Survival

در این حالت از بازی به ازای هر گلی به ثمر می رسد ، یکی از بازیکنان تیم زننده گل به صورت تصادفی از بازی خارج می شود . در این حالت تعداد بازیکن های اخراجی در ازای به ثمر رسیدن گل محدود می باشد .

8. Long Range

در این حالت از بازی گل هایی که از فواصل دور به ثمر برسد ، امتیازی دو برابر خواهد داشت و گل هایی که از فاصله ی نزدیک به ثمر برسد یک امتیاز خواهد داشت .

به عنوان مثال اگر از راه دور گل به ثمر برسد ، برای تیم زننده گل ، دو گل محاسبه می شود .

9. No Rules

یکی از سرگرم کننده ترین حالت های این بخش می باشد . در این بازی هیچ یک از قوانین فوتبال رعایت نمی شود . در این حالت بازی هیچ داوری وجود ندارد. 

بخش آفلاین Coach Play

در این بخش می توانید با دوستان خود درون یک تیم طبق یکی از حالات بخش انلاین با هوش مصنوعی فیفا به رقابت بپردازید . کلیه حالت های بخش آنلاین در این بخش در دسترس شما می باشد .

قسمت Single Player Draft

لازمه ورود به این بخش از 2 طریق پرداخت 15 هزار کوین یا پرداخت 300 فیفا پوینت می باشد .

پس از ورود به این بخش ایتدا درجه سختی مد نظر خود را انتخاب کنید ، سپس یکی از ترکیب های پیشنهادی را انتخاب کنید . حال نوبت انتخاب کاپیتان تیم شما می باشد .

سپس بر روی پست های بازیکنان کلیک کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید . پس از اتمام انتخاب بازیکنان مربی خود را انتخاب می کنید و وارد بخش Draft  می شوید.

بخش Draft یک سری از بازی های فیفا می باشد که شما در آن می توانید نهایتا 4 بازی انجام دهید و باخت در هر بازی موجب حذف شما از مسابقات خواهد شد . در هر مرحله از این مسابقات شما جوایزی دریافت خواهید کرد و بهترین جایزه پس از بردن 4 بازی به دست می آید.

توجه کنید داشتن کوین و تیم عالی راه شما برای رسیدن به موفقیت در این بازی را سرعت می بخشد . برای خرید کوین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

امیدواریم از مقاله بخش Play فیفا آلتیمیت تیم بهره کافی را برده باشید . به زودی با آموزش بخش های زیر در خدمت شما هستیم :

آموزش بخش FUT CENTRAL

بخش ONLINE

بخش SQUADS

بخش TRANSFERS

بخش STORE

بخش CLUB

 

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11 اگر روی لینک ایمیل در ویندوز 11 کلیک کنید. و کلاینت ایمیل اشتباهی ظاهر شود. می توانید به راحتی برنامه ایمیل پیش فرض را تغییر دهید. تنها چیزی که لازم است یک سفر سریع به تنظیمات ویندوز است. در این مقاله نحوه تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز 10 به  همراه کد تخفیف padralearning