جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین شما توسط کسپرسکی

}

دسامبر 14, 2020

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین توسط کسپرسکی

سرویس های ردیابی،اطلاعات مربوط به فعالیت شما در اینترنت را جمع آوری و تحلیل میکنند.سپس میتوانند با استفاده از این داده ها تبلیغات هدفمندی را برای شما ارسال کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در محصولات امنیتی ، جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین کاربر می باشد . به همین دلیل کسپرسکی یک گزینه ی ایده آل برای کاربران باشد .

به طور پیشفرض،این برنامه فقط تلاش برای جمع آوری اطلاعات شما را می شمارد و در یک گزارش آنهارا مینویسد.با فعال کردن آن در تنظیمات برنامه،میتوانید امکان جمع آوری اطلاعات را در همه سایت ها مسدود کنید.

چگونه میتوان از جمع آوری اطلاعات در وبسایت ها جلوگیری کرد؟

1-پنجره اصلی برنامه را باز کرده و در گوشه پایین روی آیکون تنظیمات کلیک کنید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

2-به قسمت protection رفته و Private Browsing را انتخاب کنید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

3-مطمئن شوید که بخش Private Browsing فعال است و سپس Block data collection را انتخاب کنید . kaspersky  تلاش برای جمع آوری اطلاعات شما در همه وبسایت ها را محدود میکند،بجز موارد خاص.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

4-به طور پیشفرض،امکان جمع آوری اطلاعات در سایت های کسپرسکی  و همکاران آن وجود دارد.برای مشاهده این وبسایت ها میتوانید روی Websites of Kaspersky Lab and its partners کلیک کنید.

اگر میخواهید جمع آوری اطلاعات در این سایت ها را هم مسدود کنید تیک گزینه Allow Data collection on the websites of Kaspersky Lab and its partners را بردارید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

5-به طور پیشفرض،جمع آوری اطلاعات در سایت هایی مجاز است که اگر سرویس ردیابی مسدود شده باشد به درستی کار نکند.برای دیدن لیستی از این وبسایت ها روی Incompatible Websites کلیک کنید.

اگر میخواهید جمع آوری اطلاعات در این سایت ها را مسدود کنید،تیک گزینه Allow data collection on incompatible websites را بردارید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

6-اگر میخواهید امکان جمع آوری اطلاعات در سایت های خاصی مجاز باشند،در لیست exclusions آنرا وارد کنید.برای انجام این کار ،روی گزینه Categories and exclusions کلیک کنید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

7-اگر میخواهید،تیک گزینه های خاصی را بردارید و یا وبسایت خاصی را در قسمت exclusions وارد کنید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

جمع آوری اطلاعات در همه ی سایت ها مسدود شد بجز:

-سایت هایی که در لیست exclusions وارد کردید.

-سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک،توییتر،گوگل پلاس و …، هنگامی که در صفحه ی آنها هستید.

چگونه آمار تلاش های سایت های مسدود شده برای جمع آوری اطلاعات را ببینیم؟

برای مشاهده آمار جمع آوری اطلاعات در سایت های مسدود شده:

1-به سایتی که میخواهید آمار انرا ببینید بروید.

2-روی آیکون Kaspersky protection extension کلیک کنید.در قسمت سمت چپ یا راست نوار آدرس قرار دارد،به مرورگر شما بستگی دارد.

3-گزینه Private Browsing را انتخاب کنید.

جلوگیری از ثبت فعالیت آنلاین

در منوی باز شده،تلاش برای جمع آوری این سایت را مشاهده میکنید.

در پنجره آمار میتوانید سایتی که هم اکنون باز است را به لیست exclusions اضافه کنید.روی گزینه Allow data collection on this website  کلیک کنید یا با کلیک روی setting تنظیمات خصوصی را در Kaspersky  باز کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آنتی ویروس کسپرسکی نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات کسپرسکی از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

مقالات مرتبط

نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر

نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر

نحوه نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر آیا می خواهید Bitdefender را روی دستگاه دیگری نصب کنید؟ اگر دستگاه فعلی خود را ریست کرده اید. و اکنون می خواهید Bitdefender را دوباره در همان دستگاه نصب کنید. و یا دستگاه ها را عوض کرده اید و می خواهید از دستگاه های اضافی محافظت...

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS این مقاله گام به گام نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS را بر روی iPhone یا iPad شما راهنمایی می کند. Bitdefender Mobile Security برای iOS بر روی هر دستگاهی با iOS 11.2 یا بالاتر کار می کند. و برای فعال شدن نیاز...

نصب بیت دیفندر روی ویندوز

نصب بیت دیفندر روی ویندوز

 نحوه نصب بیت دیفندر روی ویندوز  در این مقاله نحوه نصب بیت دیفندر روی ویندوز را بررسی می کنیم.قبل از ادامه نصب ، مطمئن شوید که رایانه شما الزامات سیستم را برآورده می کند.  به حساب مرکزی Bitdefender خود وارد شوید. اگر حساب کاربری ندارید ، لطفاً ثبت نام کنید. قبل از نصب...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات کسپرسکی به همراه کد تخفیف padralearning