حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

}

نوامبر 24, 2020

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

آنتی ویروس Bitdefender برای Mac فرآیندهای فعال را بصورت خودکار کنترل می کند (در پس زمینه). هر بار که کاربر یا یک برنامه به پرونده ای دسترسی پیدا می کند یا پرونده جدیدی ایجاد می کند ، Bitdefender برای جلوگیری از اجرای کدهای مخرب ، روند کار را کنترل می کند.

گاهی اوقات ، بسته به پیکربندی سیستم و برنامه های فعال ، ممکن است اسکن پس زمینه بر عملکرد رایانه تأثیر بگذارد. پیکربندی سیستم و برنامه ها از یک رایانه به رایانه دیگر متفاوت هستند ، اما سازوکار یکسان است: برنامه ها یا فرایندهای سیستمی وجود دارند که به طور مداوم به منابع دسترسی پیدا می کنند و Bitdefender این فعالیت را کنترل می کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای رفع این وضعیت امتحان کنید:

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر با خاموش کردن Bitdefender Shield

توجه:  وقتی ویژگی Shield را خاموش می کنید ، Bitdefender دیگر پس زمینه  را اسکن نمی کند.

  1. پنجره اصلی Bitdefender را باز کنید.
  2. در ستون سمت چپ ، روی Preferences کلیک کنید.
  3. در زبانه Protection ، بر روی سوییچ کنار Bitdefender Shield کلیک کنید تا خاموش شود

اگر کندی ادامه یافت، Bitdefender دلیل این امر نیست. در غیر این صورت ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. Mac خود را در Safe Boot راه اندازی مجدد کنید.

با این کار دیسک مجدد راه اندازی شده و به طور خودکار بررسی می شود و خطاهای احتمالی برطرف می شود. برای انجام این کار ، می توانید دستورالعمل های دقیق را در اینجا دنبال کنید.

  1. از Applications گزینه Utilities  را انتخاب کرده و از Disk Utility استفاده کرده و First Aid را بر روی دیسک راه اندازی (Macintosh HD) اجرا کنید.
حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر
3. سیستم را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید (بدون فشار دادن هیچ دکمه ای) و Spotlight را دوباره بسازید. برای اینکار نیاز است مراحل زیر را دنبال کنید:

از تنظیمات app menu  گزینه System Preferences را انتخاب کنید.

Spotlight را باز کرده و Privacy را انتخاب کنید.

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر
درایو Macintosh HD (دیسک راه اندازی) را به پنجره Spotlight بکشید و در صورت درخواست OK را کلیک کنید.
حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

پس از 3-5 ثانیه ، درایو Macintosh HD را در لیست Spotlight انتخاب کرده و بر روی “-” کلیک کنید تا حذف شود Spotlight شروع به ایندکس گزاری درایو میکند. مدت زمان ایندکس گزاری وابسته به اندازه‌ی درایو می‌باشد. با اجرای جستجو از طریق Spotlight شما مجوز ساخت مجدد ایندکس ها را به آن میدهید.

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر
4. Full Scan را اجرا کنید. Full Scan , یک پایگاه داده در cache از تمام پرونده های اسکن شده ایجاد می کند در اسکن بعدی  cacheبررسی میشود اگر پرونده اصلاح شده باشد یا در پایگاه داده وجود نداشته باشد ، اسکن می شود. در غیر این صورت ، اگر پرونده به عنوان پرونده امن علامت گذاری شده باشد و تغییری در آن ایجاد نشود ، از آن صرف نظر می شود. اکثر پرونده ها به ندرت اصلاح می شوند ، بنابراین این کار با اسکن کردن فایل‌های کم‌تر، عملکرد را بهبود می‌بخشد. توجه: Scan only new and changed files و   Don’t scan content in backups  فعال باشد.
حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر

 

5. Activity Monitor را بررسی کنید (می توانید آن را از طریق <-Applications Utilities باز کنید) تا بررسی کنید سایر برنامه ها از منابع زیادی استفاده می کنند. برنامه هایی که با سرورهای ابری همگام سازی می شوند معمولاً پرونده های آنها را تغییر می دهند یا پرونده های جدید را بر روی دیسک محلی بارگیری می کنند که باعث اسکن پس زمینه می شود. چنین برنامه هایی را یکی یکی ترک کنید (برنامه های پست الکترونیکی ، برنامه های پشتیبان گیری ابر ، برنامه های ذخیره سازی ابری) و بررسی کنید که آیا مشکل رفع شد یا خیر؟

 6. درایوها / پارتیشن های NTFS خارجی یا محلی ، از جمله Boot Camp را حذف کنید. 

• پنجره اصلی Bitdefender را باز کنید. 

• بر روی Protection کلیک کرده و به تب Antivirus بروید.

• در پنل Exceptions  ، روی Open کلیک کنید. 

• برای افزودن درایو / آیتم  از دکمه “+” استفاده کنید یا درایو را به راحتی بکشید و رها کنید.

 

حل مشکل سرعت مک توسط بیت دیفندر
 

7.   Sharing for Parallelsرا غیرفعال کنید: 

• Parallels را باز کنید• به options بروید

به Sharing بروید

• Shortcuts to virtual disks on Mac desktop را غیرفعال کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آنتی ویروس بیت دیفندر نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات بیت دیفندر از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

مقالات مرتبط

نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر

نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر

نحوه نصب بیت دیفندر روی دستگاه دیگر آیا می خواهید Bitdefender را روی دستگاه دیگری نصب کنید؟ اگر دستگاه فعلی خود را ریست کرده اید. و اکنون می خواهید Bitdefender را دوباره در همان دستگاه نصب کنید. و یا دستگاه ها را عوض کرده اید و می خواهید از دستگاه های اضافی محافظت...

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS

نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS این مقاله گام به گام نحوه نصب Bitdefender Mobile Security برای iOS را بر روی iPhone یا iPad شما راهنمایی می کند. Bitdefender Mobile Security برای iOS بر روی هر دستگاهی با iOS 11.2 یا بالاتر کار می کند. و برای فعال شدن نیاز...

نصب بیت دیفندر روی ویندوز

نصب بیت دیفندر روی ویندوز

 نحوه نصب بیت دیفندر روی ویندوز  در این مقاله نحوه نصب بیت دیفندر روی ویندوز را بررسی می کنیم.قبل از ادامه نصب ، مطمئن شوید که رایانه شما الزامات سیستم را برآورده می کند.  به حساب مرکزی Bitdefender خود وارد شوید. اگر حساب کاربری ندارید ، لطفاً ثبت نام کنید. قبل از نصب...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات بیت دیفندربا20 درصد تخفیف با کد تخفیف padralearning