سفارشی کردن منوی استارت ویندوز11

}

آگوست 05, 2021

نحوه سفارشی کردن منوی استارت ویندوز11

مایکروسافت اسناد زیادی را برای توسعه دهندگان در مورد راه های سفارشی کردن منوی استارت ویندوز11 ارائه می دهد. با این حال، اطلاعات زیادی در مورد نحوه سفارشی کردن منوی استارت در ویندوز11 برای کاربران روزمره وجود ندارد. تیم آموزشی پادرا در این مقاله قصد دارد که به شما این موضوع را آموزش دهد.

برای کسانی که ظاهر منوی استارت ویندوز10 را دوست داشتند، منوی استارت ویندوز11 کاملاً متفاوت است. زیرا به طور پیش فرض متمرکز است و دیگر از Live Tiles خبری نیست. و احتمالاً تغییرات کلی تری در طرح های آینده به زودی در نسخه های بعدی ویندوز11 وجود دارد.

منوی استارت ویندوز11

باز کردن منوی استارت در ویندوز11 بسیار ساده است. کافی است دکمه ویندوز را فشار دهید. همچنین می توانید روی آیکن منوی استارت در نوار وظیفه ویندوز11 کلیک کنید. تا منوی استارت برای شما باز شود. پس از فشار دادن کلید ویندوز، منوی Start ظاهر می شود. و می توانید برنامه های اخیراً اضافه شده، بیشترین برنامه های مورد استفاده و موارد اخیراً باز شده در Start، جامپ لیست ها و File Explorer را مشاهده کنید.

windows11 start menu

سفارشی کردن منوی استارت

در تنظیمات منوی استارت، همچنین می توانید پوشه های خود را که می خواهید در منوی استارت ظاهر شوند، اضافه کنید. اگر می خواهید مستقیماً به تنظیمات ویندوز بروید . می توانید مطابق شکل روی آیکن چرخ دنده در سمت راست پایین منوی Start کلیک کنید.

در زیر آنچه شما باید انجام دهید تا منوی Start  خود را در ویندوز11 تغییر دهید آمده است.

1- به Settings بروید.

2- به Personalization بروید.

3- به start بروید.

4-  منوی Start خود را به دلخواه سفارشی کنید.

همانطور که می بینید، گزینه های زیادی برای پیکربندی در منوی شروع ویندوز11 وجود ندارد. اگرچه نسخه های بعدی ویندوز 11 ممکن است گزینه های دیگری را اضافه یا حذف کند.

windows11 start menu

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning