فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید

}

دسامبر 16, 2021

فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید

آیا رابط کاربری تاریک را به روشن ترجیح می دهید؟شما می توانید با فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید از محیط کاربری تاریک لذت ببرید.

در Google Maps اندروید شما می توانید از تم روشن،تاریک، یا پیشفرض گوشی استفاده کنید.شما می توانید هریک از این تم ها را در زمانی معین فعال کنید.

فعالسازی دارک مود گوگل مپس

برای فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید  ابتدا برنامه نقشه در گوشی خود باز کنید.روی آیکون پروفایل موجود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

 

google maps on android

از بین گزینه های منو،تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.با اینکار صفحه تنظیمات Maps باز می شود.

maps setting

در صفحه ی تنظیمات ، گزینه Theme را انتخاب کنید.

maps theme

اکنون گزینه های منوی Theme را مشاهده می کنید.برای اینکه حالت تاریک را فعال کنید گزینه Always in dark theme را انتخاب کنید.سپس برای ذخیره گزینه save را بزنید.

maps dark theme

اگر می خواهید گوگل مپس از تم گوشی شما استفاده کند گزینه same as Device Theme را انتخاب کرده و برای ذخیره گزینه Save را بزنید.

maps device theme

اکنون گوگل مپس روی دستگاه اندروید شما تیره می شود.

6-google-maps-dark-mode (1)

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

 

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

برای تهیه ی محصولات معتبر نرم افزاری به همراه گارانتی اصالت و کارکرد به وبسایت پادراسیف مراجعه نمایید . و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

  

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات مرتبط

نحوه فعال کردن دارک مود در مک

نحوه فعال کردن دارک مود در مک

نحوه فعال کردن دارک مود در مک Apple Mac یا MacBook شما دارای دارک مود است که می تواند به شما کمک کند در شب و در نور کم بهتر کار کنید. پس از فعال شدن، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های پشتیبانی شده به‌طور خودکار به پس‌زمینه تیره با متن سفید تغییر می‌کنند. در اینجا نحوه فعال کردن...

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام اینستاگرام ابزارهای ویژه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا و حساب‌های تجاری دارد. که به آن‌ها اجازه می‌دهد مطالب را راحت‌تر منتشر کنند و مخاطبان خود را کنترل کنند. شاید دیده باشید که برخی از اکانت های اینستاگرام می توانند در استوری های...

پیش نمایش پیام های صوتی واتساپ قبل از ارسال

پیش نمایش پیام های صوتی واتساپ قبل از ارسال

پیش نمایش پیام های صوتی واتساپ قبل از ارسال واتساپ دارای ویژگی های عالی بسیاری است که برخی از آنها به راحتی یافت می شوند .و برخی از آنها کمی مخفی هستند. در این مقاله قصد داریم نحوه پیش نمایش پیام های صوتی واتساپ قبل از ارسال را به شما آموزش دهیم. سرویس پیام رسانی...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 محصولات معتبر نرم افزاری به همراه گارانتی و ضمانت کارکرد برای کاربران سایت پادرا با تخفیف

padralearning