قابلیت حذف خودکار پیام ها در آپدیت جدید تلگرام

}

فوریه 27, 2021

telegram new update

 تلگرام در نسخه ی دسکتاپ خود از قابلیت حذف خودکار پیام ها پشتیبانی می کند

تلگرام بدون شک یکی از بهترین پیام‌رسان‌های حال حاضر جهان است که در هر به‌روزرسانی، قابلیت‌ و ویژگی‌هایی را اضافه می‌کند که به نظر می‌رسد تا سال‌های سال نیز در رقبای این برنامه دیده نشوند. تلگرام در این هفته یک نسخه ی آپدیت ارائه داد که از قابلیت حذف خودکار پیام ها پشتیبانی می کند.اکنون می توانید برای تمام پیام های تلگرام خود یک برنامه ی زمانی حذف خودکار تنظیم کنید که با توجه به آن پیام های خود را پس از 24 ساعت یا هفت روز آینده حذف نمایید.همچنین این نسخه ی آپدیت چندین ویژگی دیگر از جمله بهبود قابلیت دعوت افراد به گروه ها را  به همراه دارد.

قابلیت حذف خودکار پیام ها در تلگرام

ویژگی مهم این آپدیت قابلیت حذف خودکار پیام ها است. برخی از مکالمات برای همیشه باقی نمی مانند به همین دلیل کاربران تلگرام می توانند پیام ها را برای مخاطبین خود در Secret chat حذف کنند و برنامه ی زمانی حذف آن ها را مشخص کنند.از سال 2013 شما فقط در چت های secret chat می توانستید حذف خودکار پیام ها را تنظیم کنید،اما اکنون می توانید عمل حذف خودکار پیام را در هر چتی انجام دهید.هنگامی که برنامه ی زمانی را برای حذف خودکار پیام تنظیم می کنید شمارش معکوس برای حذف آن از زمان ارسال پیام آغاز می شود نه از زمان خواندن پیام.

برای تنظیم حذف خودکار پیام ها مراحل زیر را دنبال کنید:

1-در یک پیام منوی “…”را انتخاب کنید.

2-گزینه ی clear history را انتخاب کنید.

3-گزینه ی Enable Auto-Delete را انتخاب کنید.

4-بازه ی زمانی حذف پیام ها را مشخص کنید.

5-سپس Save را بزنید.

همچنین دعوت افراد به گروه ها با تبدیل لینک گروه به کد QR آسان تر شده است.این گزینه برای گروه های بزرگ عمومی که از تبلیغات برای گروه خود استفاده می کنند بسیار مناسب است و می توانند کد اسکن را در پوستر تبلیغاتی خود قرار دهند.

در مورد گروه های بزرگ،تلگرام از گروه هایی با حداکثر 200000 عضو پشتیبانی می کند،اگر این تعداد برای شما کافی نیست می توانید گروه خود را تبدیل به Broadcast Group کنید تا بتوانید اعضای نامحدودی را به گروه خود دعوت کنید.در گروه های Broadcast Group فقط ادمین های گروه می توانند پیام ارسال کنند اما همه ی اعضای گروه می توانند پیام های صوتی ارسال کنند.

Auto-Delete

در نسخه اندروید برنامه تلگرام نیز ویجت‌های مخصوصی برای چت‌ها اضافه شده که آخرین پیام‌های دریافتی کاربر را نشان می‌دهد. یک ویجت دیگر نیز اضافه شده که نام و تصویر پروفایل‌ها را نشان می‌دهد. این دو ویجت چند روز پیش ابتدا در نسخه بتای آپدیت جدید تلگرام مشاهده شده بودند.

نظرات

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =

مقالات مرتبط

قابلیت پرداخت و چت صوتی در آپدیت جدید تلگرام

قابلیت پرداخت و چت صوتی در آپدیت جدید تلگرام

تلگرام در آخرین بروزرسانی ویژگی های جدیدی را برای پرداخت و گفتگوی صوتی اضافه کرده است در این مقاله قابلیت پرداخت و چت صوتی تلگرام را بررسی می کنیم. در حال حاضر به جرئت می توان گفت تلگرام از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است. این بار آپدیت جدید تلگرام با...

10 نرم افزار برتر سال 2021

10 نرم افزار برتر سال 2021

10 نرم افزار برتر اندروید و ios آیا شما هم به دنبال نرم افزار برتر سیستم عامل Android و ios هستید؟با خواندن این مقاله میتوانید براحتی پاسخ سوال خود را پیدا کنید.1-اوبر(Uber)اوبر بزرگ‌‌ترین اپلیکیشن خدمات تاکسی آنلاین است که بیش از 103 میلیون کاربر فعال در 70 کشور و...

آپدیت جدید تلگرام و اتاق های صوتی مانند کلاب هاوس

آپدیت جدید تلگرام و اتاق های صوتی مانند کلاب هاوس

آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ با اتاق چت های صوتی مانند کلاب هاوس همراه است آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ نسخه ی ویندوز10،ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را مانند چت های صوتی به ارمغان آورده است.این آپدیت شامل اتاق های صوتی شبیه پیام رسان کلاب هاوس / Clubhouse است.این اتاق به...