نحوه تغییر میکروفن پیشفرض در ویندوز10

}

آوریل 04, 2021

تغییر میکروفن پیشفرض در ویندوز10

ویندوز10 به کاربران این امکان را می دهد انواع مختلف دستگاه های صوتی را به یک سیستم متصل کنند. این دستگاه ها می توانند به پورت USB یا بلوتوث متصل شوند. در برخی موارد، می توان از کابل HDMI برای ارسال صدا و تصویراز سیستم به تلویزیون نیز استفاده کرد.

دستگاه های صوتی که کاربر می تواند به سیستم ویندوز10 متصل کند محدود به دستگاه های خروجی نیست. دستگاه های ورودی یعنی میکروفن ها نیز می توانند متصل شوند. در حقیقت، اگر کاربران از میکروفن برای ضبط استفاده کنند. می توانند چندین میکروفن را به یک سیستم متصل کنند.

میکروفن پیشفرض ویندوز10

ویندوز10 به کاربران این امکان را می دهد تا چندین دستگاه سخت افزاری یعنی چندین وب کم، چند میکروفون را به سیستم متصل کنند. اما وقتی برنامه به استفاده از آن نیاز دارد.همیشه از یک دستگاه پیشفرض استفاده می کند.

برنامه ها معمولاً از میکروفن پیشفرض تنظیم شده استفاده می کنند .و اگر می خواهید از میکروفن دیگری استفاده کنید. باید میکروفن پیش فرض را در ویندوز10 تغییر دهید.

نحوه تغییر میکروفن پیشفرض ویندوز10

اگر بیش از یک میکروفن به سیستم خود متصل کرده اید.می توانید از مراحل زیر برای تغییر میکروفن پیش فرض در ویندوز10 استفاده کنید.

  • میکروفنی را که می خواهید به عنوان میکروفن پیش فرض در ویندوز10 استفاده کنید متصل کنید.
  • Control Panel را باز کنید.
  • به Hardware and Sound بروید.
  • روی Sound کلیک کنید.
  • به تب Recording بروید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام میکروفن های متصل به سیستم لیست شده اند. در صورت عدم وجود، به درستی نصب نشده اند.
  • روی میکروفنی که می خواهید به عنوان میکروفن پیشفرض استفاده کنید، کلیک راست کنید.
  • Set as default device را انتخاب کنید. ویندوز10 اکنون از این دستگاه برای همه برنامه ها به استثنا برنامه های برقراری تماس صوتی استفاده می کند.
  • دوباره روی میکروفن کلیک راست کرده و Set as default communication device را انتخاب کنید .و ویندوز10 از آن به عنوان میکروفن پیشفرض برای همه برنامه های برقراری تماس (Skype، Discord، Microsoft Teams) نیز استفاده خواهد کرد.
  • سپس روی Apply کلیک کنید.
default-microphone-windows-10

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11

تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز 11 اگر روی لینک ایمیل در ویندوز 11 کلیک کنید. و کلاینت ایمیل اشتباهی ظاهر شود. می توانید به راحتی برنامه ایمیل پیش فرض را تغییر دهید. تنها چیزی که لازم است یک سفر سریع به تنظیمات ویندوز است. در این مقاله نحوه تنظیم ایمیل پیش فرض در ویندوز...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning