نحوه حذف نام کاربری از نوار عنوان در آفیس365

}

مارس 15, 2021

نحوه حذف نام کاربری از نوار عنوان آفیس365

آفیس365 با یک حساب کاربری مایکروسافت کار می کند. این حسابی است که برای خرید اشتراک استفاده کرده اید. و نامی است که برای این حساب تنظیم کرده اید. در نوار عنوان برای همه برنامه های آفیس365 نشان داده می شود. اگر از سیستم خارج شوید، دیگر نمی توانید از برنامه ها استفاده کنید .

همه کاربران دوست ندارند نام خود را در نوار عنوان این برنامه ها قرار دهند. و به دنبال راهی برای حذف آن هستند. در این آموزش با استفاده از تغییراتی در رجیستری این کار را انجام می دهیم.

حذف نام کاربری از نوار عنوان آفیس365

  • روی کلیدهای Win+ R کلیک کنید.تا Run باز شود. Regedit را وارد کرده و Enter را بزنید.
  • وقتی ویرایشگر رجیستری باز شد.به مکان زیر بروید.

  • چندین کلید در زیر این کلید وجود دارد. آنها را یکی یکی انتخاب کنید. و به دنبال مقداری بنام FriendlyName بگردید.
  • روی آن دوبار کلیک کنید. این مقدار نامی را که در نوار عنوان در همه برنامه های آفیس365 نشان داده شده است نگه می دارد. که باید آن را با یک کاراکتر خالی جایگزین کنید.
  • برای انجام این کار، کلید Alt را پایین نگه دارید.و سپس روی عدد شماره 255 ضربه بزنید .و سپس کلید Alt را رها کنید. بر روی Ok کلیک کنید. و ویرایشگر رجیستری را ببندید.
  • اگر برنامه آفیس365 از قبل باز بود.آن را ببندید و دوباره باز کنید. با انجام این کار، نام شما دیگر در نوار عنوان ظاهر نمی شود.
office-365-title-bar
office-365-title-bar-1

نکات مهم:

نکته1: این تغییر به صورت لوکال کار می کند. یعنی اگر از اشتراک family Office 365 استفاده می کنید.  فقط در سیستمی که رجیستری را ویرایش می کنید این تغییر اعمال می شود.

نکته2:اگرچه برای احراز هویت آفیس365 برای کاربران لازم است که با حساب مایکروسافت وارد سیستم شوند. اما نمایش اطلاعات در نوار عنوان ضروری نیست .و می توانید با حذف نام کاربری از نوار عنوان آفیس365 آن را پنهان کنید.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آفیس نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات آفیس از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مقالات مرتبط

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات آفیس با 20 درصد تخفیف با کد تخفیف padralearning