نحوه فعال سازی حالت هواپیما در ویندوز11

}

سپتامبر 25, 2021

نحوه فعال سازی حالت هواپیما در ویندوز11

حالت هواپیما تمامی ارتباطات بی سیم در کامپیوتر شخصی ویندوز11 شما غیرفعال می کند . که در هنگام پرواز با هواپیما و موارد دیگر مفید می باشد. در این مقاله روش فعال سازی حالت هواپیما در ویندوز11 را به شما آموزش می دهیم.

روش فعال سازی یا غیر فعال سازی حالت هواپیما از طریق تنظیمات سریع

یکی از سریع ترین روش ها برای فعال کردن حالت هواپیما در ویندوز11 ، منوی تنظیمات سریع است. که برای این کار ابتدا بر روی آیکن های صدا و Wi-Fi در گوشه سمت راست پایین نوار وظیفه کلیک کنید. یا دکمه های Start+A را به صورت همزمان فشار دهید.

بعد از باز شدن تنظیمات سریع بر روی دکمه Airplane Mode کلیک کنید تا حالت هواپیما فعال یا غیر فعال شود.

Enable or Disable Airplane Mode in Quick Settings

اگر در منوی تنظیمات سریع دکمه حالت هواپیما را مشاهده نمی کنید. بر روی آیکن مداد در پایین منو کلیک کنید. و سپس Add را انتخاب کنید تا آن را در لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

روش فعال کردن یا غیرفعال کردن حالت هواپیما از طریق Settings

می توانید حالت هواپیما را از طریق برنامه Settings ویندوز فعال یا غیرفعال کنید. برای انجام این کار ابتدا دکمه های Start+i را به صورت همزمان فشار دهید تا تنظیمات باز شود. در پنجره تنظیمات به Network & Internet بروید. و سپس بر روی کلید کنار Airplane Mode کلیک کنید تا فعال یا غیر فعال شود.

Enable or Disable Airplane Mode in Settings

اگر بر روی دکمه پیکان کنار سوئیچ کلیک کنید. می توانید به خوبی تنظیم کنید که آیا می خواهید فقط Wi Fi یا بلوتوث را غیرفعال کنید . یا حتی پس از فعال کردن حالت هواپیما ، Wi Fi را دوباره فعال کنید.

روش فعال کردن یا غیرفعال کردن حالت هواپیما به صورت فیزیکی با صفحه کلید

در بسیاری از کامپیوترهای نوت بوک ، برخی از تبلت ها و برخی از صفحه کلیدهای رومیزی ، ممکن است یک دکمه یا کلید خاصی پیدا کنید که حالت هواپیما را از آن جا تغییر دهید. گاهی اوقات یک کلید در کنار لپ تاپ می باشد که می تواند تمام عملکردهای بی سیم را فعال یا غیر فعال کند. همچنین گاهی اوقات با یک کلید با علامت i که یک برج رادیویی و چندین موج در اطراف آن وجود دارد می توانید حالت هواپیما را فعال یا غیر فعال نمایید. همانطور که در لپ تاپ ایسر در تصویر زیر مشاهده می کنید.

Enable or Disable Airplane Mode Using a Physical Button

در نهایت ، برای یافتن دکمه مناسب ، باید دفترچه راهنمای دستگاه خود را مشاهده کنید. اما بزرگترین سرنخ شما احتمالاً این است که به دنبال نمادی باشید که شبیه امواج تابشی (سه خط منحنی متوالی یا حلقه های متحد المرکز جزئی) یا چیزی مشابه آن است.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 9 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning