نصب ویندوز11 بر روی CPU های قدیمی به روشی آسان

}

اکتبر 10, 2021

نصب ویندوز11 بر روی CPU های قدیمی به روشی آسان

آیا یک بار به چک لیست سنگین ارتقاء ویندوز11 ما نگاهی انداخته اید ؟ به نظر می رسد روش بسیار ساده تری برای نصب ویندوز11 بر روی CPU های قدیمی تر بدون نیاز به فرمت مجدد درایو ، پاک کردن فایل ها یا حتی رایت ISO بر روی درایو USB خارجی. وجود دارد .اگر در حال حاضر مشاهده می کنید ” This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements” یا ” The processor isn’t currently supported for Windows 11 “، یک هک رجیستری تأیید شده توسط مایکروسافت وجود دارد که می تواند این مشکل را رفع کند. در این مقاله نصب ویندوز11 بر روی CPU های قدیمی به روشی آسان را به شما آموزش می دهیم.

این روش روی Dell XPS 15 با پردازنده Core i7-7700HQ و مایکروسافت سرفیس با پردازنده Pentium Gold 4415Y آزمایش شده است .که هیچ کدام در لیست سازگاری مایکروسافت نیستند.
در اینجا کل فرآیند از ابتدا تا انتها در سه مرحله آسان آمده است.

The easy way to install Windows 11 on unsupported CPUs
The easy way to install Windows 11 on unsupported CPUs

1- فایل ISO ویندوز۱۱ را دانلود کنید

شما باید ISO را دانلود کنید. برای دانلود آن به این لینک بروید . برای دانلود فایل  Windows 11 (ISO) به پایین بروید. منوی باز شده Select Download را باز کنید . ویندوز11 را انتخاب کنید ، دکمه دانلود را فشار دهید. زبان محصول خود را از منوی کشویی Select one انتخاب کنید . Confirm را بزنید . سپس روی 64 -bit Download کلیک کنید.

درحالی‌که منتظرید فایل ۵٫۱ گیگابایتی ویندوز۱۱ دانلود شود، به مرحله بعدی بروید.

2- برای دور زدن بررسی CPU رجیستری ویندوز را ویرایش کنید

در ویندوز ، Start را بزنید .و regedit را تایپ کنید ، سپس Enter را بزنید. تا Registry Editor راه اندازی شود. به Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Setup\MoSetup بروید . یا کل آدرس را در کادر زیر File, Edit, View, Favorites, Help قرار دهید .

The easy way to install Windows 11 on unsupported CPUs

در پنجره سمت راست ، راست کلیک کنید. و گزینه New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید. نام آن را AllowUpgradesWithUnsupportedTPMOrCPU نامگذاری کنید. روی مقدار جدیدی که ایجاد کرده اید دوبار کلیک کنید. و 1 را در قسمت Value data وارد کنید. OK را بزنید و Registry Editor را ببندید.

The easy way to install Windows 11 on unsupported CPUs

3- فایل ISO ویندوز۱۱ را با ویندوز اکسپلورر باز کنید

آیا ISO بارگیری را به پایان رساند؟ فقط روی آن راست کلیک کنید. و گزینه Open with > Windows Explorer را برای نصب دیسک مجازی انتخاب کنید . سپس روی فایل راه اندازی دوبار کلیک کنید تا نصب شروع شود.

اگر هک رجیستری کار کرد ، باید به زودی یک پیام هشدار دهنده به جای پیام رد شدن مشاهده کنید. و گزینه نصب ویندوز11 بدون از دست دادن داده ها به شما داده شود. ممکن است مایکروسافت از ارائه به‌روزرسانی‌ امنیتی به شما خودداری کند.

منبع : THE VERGE

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning