آموزش استفاده از وایت برد در مایکروسافت تیمز

}

سپتامبر 18, 2021

آموزش استفاده از وایت برد در مایکروسافت تیمز

ویژگی وایت برد در مایکروسافت تیمز راهی برای انتقال اطلاعات با مخاطبین است.

 

وایت برد مایکروسافت تیمز چیست ؟

همچون برنامه ی مایکروسافت وایت برد ، وایت برد Microsoft teams امکان ارائه مطالب در طول جلسه را می دهد.این وایت برد از فرمت استاندارد تخته سیاه استفاده می کند.و هر شخصی که در جلسه حضور داشته باشد امکان مشاهده ی آن را دارد.

 

چگونه وایت برد را راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی وایت برد برای اولین بار ، ابتدا Microsoft teams را دانلود و نصب کنید.

برنامه را باز کنید.به منوی سمت چپ بروید و روی ایکون Calendar کلیک کنید.

calendar icon

از آن قسمت می توانید با کلیک روی دکمه +New Meeting در گوشه سمت راست بالا،جلسه جدیدی را شروع کنید.در صفحه زیر اطلاعات مربوط به جلسه را وارد کنید و save را بزنید.

new-meeting

پس از شروع جلسه ، روی دکمه join کلیک کنید.تنظیمات دوربین و میکروفون سیستم را انجام دهید.سپس روی دکمه join now کلیک کنید.

join-now

پس از راه اندازی جلسه ، برروی ایکون Share Tray کلیک کنید. و تا لود شدن صفحه ی Share Content منتظر بمانید.کمی پایین تر بروید و روی Microsot Whiteboard کلیک کنید تا تخته ظاهر شود.شما می توانید اجازه دسترسی به مخاطبین را برای ویرایش وایت برد را بدهید.

share-tray

پس از آن،یک صفحه ی طراحی بزرگ ظاهر می شود.برای دسترسی به ابزار نوشتن ، روی هر نقطه از صفحه سفید می توانید کلیک کنید.ابزارها شامل قلم هایی با ضخامت متفاوت ، پاک کن و ابزار شکل و خط و … است.

whiteboard
چگونه می توانیم روی وایت برد مایکروسافت تیمز طراحی کنیم؟

برای شروع طراحی روی وایت برد ، روی هریک از ابزارهای نوشتاری کلیک کنید . و برای کشیدن و ترسیم ایده ها ، هرجای صفحه می توانید اینکار را انجام دهید.همچنین شما می توانید از text box ها برای نوشتن متن استفاده کنید.شما می توانید وایت برد را زوم کرده و توجه مخاطبین را به قسمت خاصی جلب کنید.

whiteboard-example
تنظیمات وایت برد مایکروسافت تیمز

برای دسترسی به تنظیمات ، بر روی آیکون بالا سمت راست کلیک  کنید.در قسمت زیرین منوی تنظیمات ،می توانید تصویر برا بارگیری کنید .

whiteboard-settings

با کلیک بر روی Export to PNG بارگیری تصویر را شروع کنید.این ایده ی جالب برای زمانی مفید است که بخواهید تصاویر طراحی شده روی تخته را ذخیره کنید.

همه مخاطبین می توانند اجازه ویرایش صفحه در یک زمان را داشته باشند.

نظرات

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...