استور جدید مایکروسافت در ویندوز11

}

سپتامبر 18, 2021

استور جدید مایکروسافت در ویندوز11

شرکت مایکروسافت هنگام رونمایی از ویندوز۱۱، اعلام کرد در حال ساخت یک استور جدید است.

این برنامه جدید مایکروسافت استور دارای یک UI جدید است که با بقیه ویندوز11 مطابقت دارد. مایکروسافت برخی از سیاست هایی را که بر نوع برنامه هایی که اجازه ورود به ویترین فروشگاه را دارند ، تغییر می دهد. مهم ترین تغییر در استور ویندوز را می توان تغییر سیاست مایکروسافت در برابر توسعه دهندگان بیان کرد.

با استور جدید مایکروسافت ، توسعه دهندگان برنامه می توانند برنامه های unpackaged Win32 را به صورت .exe یا .msi ارسال کنند.

در نسخه ی جدید هر شرکتی می تواند انواع نرم افزارها از جمله Win32, universal UWP  و PAW  را از طریق فروشگاه در اختیار کاربران قرار دهد.

با این کار تقریباً هر برنامه ای در پلتفرم ویندوز در فهرست کاربران قرار می گیرد. و در Microsoft Store یافت می شود.

مایکروسافت می گوید برنامه های خود مانند Teams ، آفیس و ویژوال استودیو را به فروشگاه جدید مایکروسافت اضافه می کند. تا به جهان نشان دهد که در تلاش برای این استور جدید است .و امیدوار است توسعه دهندگان برنامه های دیگر مانند موزیلا و ادوبی نیز از این روش پیروی کنند.

Windows 11 has a new Microsoft Store

پشتیبانی از برنامه های اندروید

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که برنامه های Android مانند TikTok در ویندوز11 و Microsoft Store جدید پشتیبانی می شوند. پشتیبانی برنامه Android از ابتدا با ویندوز11 عرضه نمی شود. اما باید در پاییز 2021 وارد آزمایش پیش نمایش شود. پشتیبانی از برنامه های Android در اولین ویندوز11 در 2022 آغاز می شود.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning