همه چیز درباره ویندوز11

}

سپتامبر 19, 2021

windows 11

همه آن چیزی که باید درباره ویندوز 11 بدانید

مایکروسافت اعلام کرده است که به زودی ویندوز11 را منتشر می کند. به نظر می رسد که ویندوز10 آخرین نسخه ویندوز نبود .اما مشکلی نیست ، زیرا ویندوز 11  برای همه کاربران ویندوز10 رایگان خواهد بود. و شامل مجموعه ای از ویژگی های جدید است. نسبت به نسخه فعلی ویندوز بهبود یافته است.

تاریخ انتشار ویندوز11

مایکروسافت می گوید که انتظار دارد ویندوز11 را در 5 اکتبر برای رایانه های شخصی جدید ارائه کند. این به روزرسانی با روشی سنجیده و مرحله ای عرضه می شود. و تنها در صورتی بر روی رایانه های شخصی موجود ارائه می شود که دارای شرایط لازم ویندوز11 باشند.

اکنون می توانید ببینید آیا رایانه شخصی شما حداقل الزامات جدید برای ویندوز11 را برآورده می کند یا خیر. همچنین برخی از شرایط سخت افزاری و نرم افزاری، از جمله انواع CPU ، از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است که سخت افزار می تواند ویندوز11 را دریافت کند.

مایکروسافت به ویندوز اینسایدر اجازه داد از 28 ژوئن شروع به آزمایش سیستم عامل جدید کند. از آن زمان ، چندین نسخه Insider منتشر شد.

آیا برنامه Windows 11 Insider وجود دارد؟

درست مانند ویندوز10 ، کاربران می توانند در Windows Insider Program ثبت نام کرده و نسخه های پیش نمایش ویندوز11 را نصب کنند. مایکروسافت قبلاً چندین نسخه پیش نمایش رسمی ویندوز11 را برای Insiders منتشر کرده است ، به این معنی که شما می توانید تست ویندوز 11 را از همین امروز آغاز کنید.

windows 11

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل ویندوز 10 نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

مقالات مرتبط

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode

روش بوت کردن ویندوز 11 در safe mode اگر در راه اندازی ویندوز 11 خود با مشکل مواجه هستید. ممکن است بوت کردن ویندوز 11 در safe mode کمک کند، که به طور موقت درایورها و ویژگی ها را غیرفعال می کند تا رایانه شما پایدارتر شود. در اینجا نحوه بوت کردن ویندوز 11 در safe mode را...

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز

نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز مهم است که به طور منظم مایکروسافت تیمز را بروز کنید تا بهترین تجربه ممکن را از آن به دست آورید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، در این مقاله نحوه بروزرسانی مایکروسافت تیمز را در دستگاه های مختلف به شما آموزش می دهیم. راه...

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین

نحوه نصب و راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین ویندوز 11  شما را مجبور می‌کند در هنگام راه‌اندازی به سرویس‌های مایکروسافت متصل شوید، اما اگر اینترنت قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه راه اندازی ویندوز 11 به صورت آفلاین را به شما آموزش می دهیم. مایکروسافت برای...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال ویندوز با 20 درصد تخفیف با  کد تخفیف padralearning