ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز(Microsoft teams)

}

مارس 04, 2021

مایکروسافت ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز(Microsoft teams) را معرفی کرد

وبینارهای تعاملی

مایکروسافت تیمز طیف وسیعی از ابزارهای ارتباطی،از جلسات کوچک گرفته تا وبینارهای بزرگ مجازی را پشتیبانی می کند.در حال حاضر شما می توانید به کمک مایکروسافت تیمز (Microsoft teams) وبینارهای تعاملی را برای افراد داخل و خارج سازمان خود با حداکثر 1000 شرکت کننده مدیریت کنید.وبینارها شامل قابلیت های مختلفی مانند ثبت نام سفارشی،گزینه های مخصوص به ارائه،کنترل غیرفعال کردن ویدیو و چت هستند.اگر تعداد افراد حاضر در وبینار شما به بیش از 1000 نفر برسد،مایکروسافت تیمز پخش وبینار را تا 10000 نفر فقط برای مشاهده فراهم می کند.به علاوه،در طول این مدت تا پایان سال می توانید از رویدادهای بیش از 20000 نفری بهره مند شوید.

interactive webinars

MICROSOFT TEAMS CONNECT

طبق گفته ی مایکروسافت،Microsoft teams connect،به شما این امکان را می دهد تا کانال هارا با افراد داخل و خارج سازمان خود به اشتراک بگذارید.کانالی که به اشتراک گذاشته می شود در کنار کانال های دیگر قرار می گیرد تا دسترسی کاربران به آن آسان باشد.در فضای کاری مشترک می توانید از قابلیت های مایکروسافت تیمز (Microsoft teams) مانند چت،تماس تصویری،به اشتراک گذاری فایل ها و … برخوردار شوید.ادمین ها به کنترل ها دسترسی دارند و می توانند دسترسی کاربران به داده ها و اطلاعات را کنترل کنند.در حال حاضر Microsoft teams connect پیش نمایش خصوصی ارائه کرده است و اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

MICROSOFT TEAMS CONNECT

ارائه پاورپوینت به طور زنده در وبینارهای مایکروسافت تیمز

معمولا ارائه دهندگان هنگام ارائه در مایکروسافت تیمز صفحه ی دسکتاپ خود را به اشتراک می گذارند و قابلیت های مخاطبان را محدود می کنند.اکنون مایکروسافت تیمز(Microsoft teams) با کمک قابلیت Microsoft powerpoint live امکان ارائه ی پاورپوینت را به منظور ایجاد ارائه ای جذاب فراهم می کند.اکنون ارائه دهنگان می توانند با اعتماد به نفس بیشتر وبینارهای خود را با یادداشت ها،صفحه ی تماس تصویری ، اسلایدهای تدریس و … در یک صفحه مدیریت کنند.

powerpoint in miscrosoft teams

حالت ارائه دهنده یا Presenter mode

حالت جدید ارائه دهنده به ارائه دهنگان اجازه می دهد تا نحوه ی نمایش ویدیو و محتوای ویدیو را برای مخاطبین تنظیم کنند.حالت اول،Standout،گزینه ی بلندگوی ویدیو را  در مقابل صفحه نمایش ارائه شده نشان می دهد.در مرحله بعدی،محتوای ارائه در بالای سر ارائه دهنده نشان داده می شود.حالت سوم،اخبار ویدیویی ارائه دهنده همزمان با نمایش محتوای آن نشان داده خواهد شد.حالت ارائه دهنده به زودی در دسترس خواهد بود.

Presenter Mode
نمای پویا

در این قسمت با توجه به ورود افراد به جلسه یا وبینار و شروع به صحبت،مایکروسافت تیمز چینش جدیدی را برای افراد تنظیم می کند.همچنین گزینه ی جدیدی در بالای صفحه اضافه شده است که به شما اضافه می دهد تا چشم انداز خود را تنظیم کنید.قابلیت نمای پویا یا Dynamic view به زودی در دسترس خواهد بود.

Dynamic view

 

امنیت END-TO-END مایکروسافت تیمز

برای فراهم کردن امنیت بیشتر کاربران،مایکروسافت تیمز از رمزگذاری END-TO-END برای تمامی تماس هایی که در آن ایجاد می شود استفاده می کند.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 

برای استفاده از امکانات کامل آفیس نیاز به استفاده از لایسنس اورجینال دارید . برای خرید لایسنس اورجینال محصولات آفیس از لینک زیر استفاده کنید و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

مقالات مرتبط

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

خرید لایسنس اوریجینال محصولات آفیس با 20 درصد تخفیف با کد تخفیف padralearning