اضافه شدن نام مستعار ایمیل در نتایج جستجوی Gmail

}

فوریه 13, 2021

Email aliases now included in Gmail search results

اضافه شدن نام مستعار ایمیل در نتایج جستجوی Gmail

نام مستعار ایمیل یک آدرس جایگزین برای دریافت نامه است که علاوه بر آدرس اصلی کاربر استفاده می شود. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شخصی از آدرس ایمیل مستعار یا Alias استفاده کند.

  • تغییر نام رسمی.
  • نام ترجیحی.
  • نام تجاری جدید شرکت.
  • دارایی ها و شرکت های تابعه.

نام مستعار یا Alias زمانی بسیار مفید و پرکاربرد خواهد بود که شما به یک آدرس ایمیل کوچک، ساده و عمومی برای اهداف خاص نیاز داشته باشید.

فرض کنید یک شخص فقط یک ایمیل دارد. و مایل به مدیریت بیش از یک ایمیل نیست. شخص مزبور در یک شرکت مشغول به کار است .و اکنون برای یک مدت کوتاه به یک کار مشخص مانند تبلیغات می‌پردازد. این شخص دوست ندارد که نام حرفه‌ای خود و ایمیل شخصی خود را برای تبلیغات به همگان معرفی کند. بهترین راه برای حل این مسئله این است که یک آدرس مستعار برای ایمیل خود درنظر بگیرد .و آن آدرس را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

Email aliases now included in Gmail search results

چه چیزی تغییر می کند؟

نوار جستجو در Gmail از قبل یک ابزار قدرتمند بوده است.به ویژه هنگام استفاده از فیلترهای پیشرفته. و اکنون نام مستعار ایمیل مرتبط را در نتایج نشان می دهد.

وقتی آدرس Gmail را در Gmail جستجو می کنید . همه ایمیل های مرتبط با آن آدرس خاص و نام های مستعار دیگری را که در آن قرار دارد نشان داده خواهد شد.

نکته1 :این نتایج از قسمتهای from ، to ، cc و bcc یا هرجای دیگر در ایمیل استخراج  می شود.

نکته2: اگر می خواهید نتایج را برای سرچ دقیق بازیابی کنید. می توانید آن را در علامت های نقل قول قرار دهید.

چرا باید از این تغییر استفاده کرد؟

با استفاده از این تغییر ، جستجو آسان تر و نتایج جامع تر خواهد بود .زیرا کاربران نیازی به یادآوری نام های مستعار شخص دیگری ندارند .و می توانند برای هر کدام چندین جستجو را انجام دهند.

این ویژگی برای چه کسانی فعال است؟

این ویژگی اکنون برای کلیه کاربران موجود است.

جدیدترین مقالات

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید

 

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

برای تهیه ی محصولات معتبر نرم افزاری به همراه گارانتی اصالت و کارکرد به وبسایت پادراسیف مراجعه نمایید . و با زدن کد تخفیفی padralearning از تخفیف ویژه و اختصاصی کاربران مرکز آموزش پادرا  بهره مند شوید .

  

 

نظرات کاربران

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

مقالات مرتبط

نحوه فعال کردن دارک مود در مک

نحوه فعال کردن دارک مود در مک

نحوه فعال کردن دارک مود در مک Apple Mac یا MacBook شما دارای دارک مود است که می تواند به شما کمک کند در شب و در نور کم بهتر کار کنید. پس از فعال شدن، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های پشتیبانی شده به‌طور خودکار به پس‌زمینه تیره با متن سفید تغییر می‌کنند. در اینجا نحوه فعال کردن...

فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید

فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید

فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید آیا رابط کاربری تاریک را به روشن ترجیح می دهید؟شما می توانید با فعال کردن دارک مود در گوگل مپس اندروید از محیط کاربری تاریک لذت ببرید. در Google Maps اندروید شما می توانید از تم روشن،تاریک، یا پیشفرض گوشی استفاده کنید.شما می...

نسخه تحت وب فتوشاپ و ایلاستریتور معرفی شد

نسخه تحت وب فتوشاپ و ایلاستریتور معرفی شد

نسخه تحت وب فتوشاپ و ایلاستریتور معرفی شد شرکت ادوبی نسخه تحت وب فتوشاپ و ایلاستریتور را معرفی کرد.که به شما امکان ایجاد تغییر در اسنادی که در فضای ابری هستند را بدون نیاز به دانلود آنها و باز کردن برنامه می دهد. این یک گام رو به جلو برای این دو برنامه است، اما در حال...

پیشنهاد ویژه مرکز آموزش پادرا

 محصولات معتبر نرم افزاری به همراه گارانتی و ضمانت کارکرد برای کاربران سایت پادرا با تخفیف

padralearning